biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
W czasach kryzysu cyfrowe biznesy muszą zacząć myśleć o „technologicznych maruderach”

W czasach kryzysu cyfrowe biznesy muszą zacząć myśleć o „technologicznych maruderach”

Premium

Firmy muszą uporać się z kwestią dostępu do technologii oraz nierówności technologicznych w czasie kryzysu związanego z COVID‑19.

Pandemia COVID‑19 przyniosła raptowne zmiany w zakresie tego, jak pracujemy, praktykę zachowania dystansu społecznego oraz potrzebę gromadzenia ogromnych ilości danych, a jednocześnie obnażyła przeraźliwy rozdźwięk między tymi, którzy mają odpowiednie technologie, a tymi, którzy ich nie mają.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Catherine Tucker

Profesor honorowy zarządzania Sloan, profesor marketingu w Szkole Zarządzania MIT Sloan oraz partner badawczy w Narodowym Biurze ds. Badań.

Lesley Chou

Profesor ekonomii w Occidental College.