Najnowsze
5 Umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić
Według ekspertów nabycie kompetencji związanych z inteligencją emocjonalną może wzmocnić karierę.
Jak reagować na opór wobec różnorodności
Nasilające się głosy przeciwników promowania różnorodności w biznesie powodują, że liderzy firm wycofują się ze złożonych deklaracji lub ograniczają swoje działania. Jednak zwolennicy inkluzywności wcale nie muszą się wycofywać.
Biznes i klimat potrzebują optymizmu
Sama nadzieja nie jest rodzajem strategii, ale jest wiele powodów, dla których liderzy potrzebują pracowników, którym jej nie brakuje.
5 alternatyw dla ChatGPT
Nadciąga kolejna fala generatywnej sztucznej inteligencji, a wraz z nią wyspecjalizowane narzędzia przeznaczone do wykonywania konkretnych zadań. Które z nowych wariantów mogą być atrakcyjne dla przedsiębiorcy?
Komunikacja sercem pozytywnych relacji z pracownikami
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy firmy muszą skupić się nie tylko na znalezieniu najlepszych kandydatów, lecz także na budowaniu pozytywnych relacji z nimi, począwszy od rekrutacji po każdy kolejny etap zatrudnienia.
Jak roboty mogą wzmocnić zarządzanie wynikami pracowników
Jak pokazują najnowsze badania, dokładniejszy pomiar wyników pracowników można osiągnąć wtedy, gdy u ich boku pracują roboty.
Czy krótkie spodenki łamią zasady służbowego dress code’u?
Fale upałów zalewają amerykańskie miasta, a ponad połowa pracowników w USA chciałaby nosić w pracy krótkie spodenki.
Mity masowego rynku
W spolaryzowanej kulturze strategia podążania za masowym rynkiem, wybierana przez marketingowców, jest z góry skazana na przegraną. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu przez markę jest sojusz z subkulturą, która ją uwielbia.
Menedżerowie średniego szczebla są sercem firmy
Przestań myśleć o kierownictwie średniego szczebla jako o stacji pośredniej. Zamiast tego uczyń z niego miejsce docelowe.
Podnoszenie umiejętności komunikacyjnych – pilny upskilling
Na warsztatach często słyszę od liderów, że firmy pilnie potrzebują pracowników, którzy są w stanie skutecznie się komunikować. Jednak, co tak naprawdę kryje się za tym stwierdzeniem?