Najnowsze
Koronawirus i spowolnienie gospodarcze – zarządzanie kryzysowe z perspektywy CFO
Co powinny zrobić firmy, by utrzymać płynność finansową? Na jakie wsparcie mogą liczyć ze strony banków i rządu? Tym szczególnie ważnym zagadnieniom było poświęcone webinarium ICAN Institute zorganizowane w ramach Klubu CFO. W spotkaniu online wzięli udział eksperci, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami i cennymi wskazówkami.
Marketing Automation – odpowiedź na wymuszoną cyfrową rewolucję
Dlaczego Marketing Automation musi uzupełnić systemy CRM?
Kongres MIT Sloan Management Review Polska za nami! Zobacz podsumowanie
"W strefie komfortu nie ma rozwoju. W strefie rozwoju nie ma komfortu" – mówił podczas Kongresu nasz gość Paweł Motyl, ekspert w dziedzinie przywództwa i efektywności osobistej. Organizacja kongresu online, w tak krótkim czasie, w dobie epidemii, była takim wyjściem ze strefy komfortu w stronę rozwoju.
Niebezpieczne mity na temat neuronauki
Mózg to jedyny organ, który może pomóc dowieźć roczny projekt w dwa tygodnie, ale też zwolnić z pracy za brak jednego zera w wygranej ofercie. Chcesz go w pełni kontrolować, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Poniżej znajdziesz krótką instrukcję pokazującą pułapki czyhające na każdego, kto chce lepiej poznać swój mózg i świadomie kierować jego rozwojem.
Trzy proaktywne strategie reakcji na wyzwania związane z COVID-19
Strategie reakcji dopasowane do infrastruktury organizacyjnej, przy nowych trendach rynkowych, dają ogromne możliwości.
Banki na celowniku naciągaczy
Liderzy instytucji finansowych coraz częściej mierzą się z problemem nadużyć finansowych. Skala tego zjawiska zauważalnie rośnie. Aż 70% tego typu firm pada ofiarą wyłudzeń kredytów i pożyczek – to najważniejszy wniosek płynący z raportu przygotowanego przez EY Związek Przedsiębiorstw Finansowych.
Reputacja, czyli wspólna sprawa
Nie od dziś wiadomo, że na rynku B2B reputacja firmy należy do najważniejszych czynników wpływających na sprzedaż i wyniki finansowe. Jednocześnie coraz więcej czynników i procesów wewnątrz organizacji wpływa na reputację. Już choćby z tego względu na biznes trzeba patrzeć holistycznie. To system naczyń połączonych, w którym sprzedaje cała firma. Nie tylko handlowcy.
Epidemia jako test transformacji cyfrowej
Przez lata snuto opowieści, jak to już wkrótce cała nasza działalność przeniesie się do sieci. Zakupy, spotkania, relacje towarzyskie i biznesowe. Gdy nagle – z powodu SARS-CoV-2 – opowieść faktem się stała, okazało się, że wiele się zmieniło, choć nie wszystko. Oto krótka lista sukcesów i porażek.
Kiedy przyjdzie wiosna, czyli czy polska gospodarka przetrwa walkę z epidemią?
W badaniu Deloitte CFO Survey 2020, przeprowadzonym pod koniec 2019 roku, czyli jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa SARS-Co2-V, 75% dyrektorów finansowych spodziewało się spowolnienia gospodarczego w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Nikt jednak nie mógł przewidzieć aż tak silnych perturbacji.