Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Zamiast zabijać e-mail, można go przygarnąć

Komunikacja w wielopokoleniowych zespołach jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie gdy każda generacja preferuje inne formy kontaktu.

Przepaść między pokoleniami w miejscu pracy jeszcze nigdy nie była tak zauważalna jak obecnie. A to za sprawą nowych technologii i tego w jaki sposób korzystają z nich różne generacje. Mowa przede wszystkim o komunikatorach i narzędziach służących do porozumiewania się. Ci najmłodsi, czyli tzw. Zetki  oraz Millenialsi aktywnie korzystają z nowoczesnych form komunikacjitakich jak Messenger czy WhatsApp. Generacja X preferuje kontakt telefoniczny lub posługiwanie się sprawdzonym e‑mailem. Tymczasem najstarsi pracownicy, czyli ci z pokolenia Baby Boomers, wolą komunikację bezpośrednią, a w ostateczności telefoniczną.

Zostało 70% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paulina Kostro

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"


Najpopularniejsze tematy