Wzrost e‑commerce z jednej strony jest szansą na dotarcie do nowych odbiorców, z drugiej zaś wyzwaniem, któremu trzeba sprostać. Jak zatem wybrać odpowiednie technologie i nie pogubić się?
Scott Galloway zauważył, że w ciągu zaledwie ośmiu pierwszych tygodni pandemii w Stanach Zjednoczonych sektor e‑commerce zanotował wzrost, który w innych warunkach nastąpiłby dopiero w ciągu kolejnej dekady. Podobny trend obserwowaliśmy również w innych państwach, również w Polsce. W naszym kraju w samym 2020 roku powstało aż 11 800 nowych sklepów internetowych, a 92% osób w wieku 15‑24 lat korzysta ze smartfonów podczas zakupów, a udział online w sprzedaży detalicznej w ubiegłym roku przekroczył 14%. Jednocześnie dostępnych rozwiązań jest tak dużo, że sprzedawcy mogą czuć się zagubieni. Jak zatem wybrać właściwą technologię, aby zwiększyć szansę na przyciągnięcie nowych klientów i zapewnienie najlepszej możliwej konwersji?
Posłuchaj wystąpienia Łukasza Wyglądały, założyciela i głównego strategi e‑com.house, aby dowiedzieć się:
czego oczekują klienci po zakupach online,
jak można podzielić rozwiązania technologiczne dostępne obecnie na rynku,
dlaczego warto postawić na rozwiązania mobilne,
jak podejść do analizy biznesowej, aby wybrać technologię, która najlepiej będzie pasowała do naszych potrzeb.