Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Frontem i backendem do przyszłości – technologiczne trendy w e-commerce, w które warto inwestować

Wzrost e‑commerce z jednej strony jest szansą na dotarcie do nowych odbiorców, z drugiej zaś wyzwaniem, któremu trzeba sprostać. Jak zatem wybrać odpowiednie technologie i nie pogubić się?

Scott Galloway zauważył, że w ciągu zaledwie ośmiu pierwszych tygodni pandemii w Stanach Zjednoczonych sektor e‑commerce zanotował wzrost, który w innych warunkach nastąpiłby dopiero w ciągu kolejnej dekady. Podobny trend obserwowaliśmy również w innych państwach, również w Polsce. W naszym kraju w samym 2020 roku powstało aż 11 800 nowych sklepów internetowych, a 92% osób w wieku 15‑24 lat korzysta ze smartfonów podczas zakupów, a udział online w sprzedaży detalicznej w ubiegłym roku przekroczył 14%. Jednocześnie dostępnych rozwiązań jest tak dużo, że sprzedawcy mogą czuć się zagubieni. Jak zatem wybrać właściwą technologię, aby zwiększyć szansę na przyciągnięcie nowych klientów i zapewnienie najlepszej możliwej konwersji?

Posłuchaj wystąpienia Łukasza Wyglądały, założyciela i głównego strategi e‑com.house, aby dowiedzieć się:

  • czego oczekują klienci po zakupach online,

  • jak można podzielić rozwiązania technologiczne dostępne obecnie na rynku,

  • dlaczego warto postawić na rozwiązania mobilne,

  • jak podejść do analizy biznesowej, aby wybrać technologię, która najlepiej będzie pasowała do naszych potrzeb.

Łukasz Wyglądała

Współtwórca e-com.house czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu UX, biznesu i marketingu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów e-commerce wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji obilnych. Dodatkowo specjalizuje się w transformacji cyfrowej.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy