Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Wykorzystaj sieć kontaktów między pracownikami, by zmieniać kulturę organizacji

Przeprowadzanie ankiet badających wartości wyznawane przez pracowników ma swoje ograniczenia. Lepszy wgląd w kulturę organizacyjną i ukierunkowane sposoby jej zmiany można zyskać dzięki analizie wzorców współpracy.

„Zawsze tak było” to jeden z najtrudniejszych nawyków do przełamania. Bardzo trudno zmienić kulturę organizacyjną po części dlatego, że odzwierciedla ona wartości wyznawane przez ludzi i ich głęboko zakorzenione przekonania co do tego, co jest dobre, pożądane i właściweIndeks górny 1. Relacje mogą dodatkowo komplikować sprawę. Kiedy współpracownicy łączą się w nieformalne grupy osób podzielających te same wartości, stają się bardziej zachowawczy i mniej otwarci na nowe postawy i zachowania.

Ale nie musi tak być. Te same sieci kontaktów mogą również pomóc liderom zidentyfikować i pokonać przeszkody na drodze do zmiany kultury oraz odkryć nieoczekiwanych sprzymierzeńców.

Zostało 96% artykułu.

Personalizuj swoją ścieżkę rozwoju

Materiał dostępny dla zalogowanych użytkowników

Masz już konto?

Rob Cross

Profesor przywództwa globalnego w Babson College.

Peter Gray

Profesor w McIntire School of Commerce na University of Virginia.

Michael Arena

Michael Arena (@mjarena)jest odpowiedzialny za rozwój i talnety w Amazon Web Services.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy