Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Wojciech Kot: Od początku na wodach międzynarodowych

Ekspansja zagraniczna była wpisana w strategię rozwoju od początku działalności Delphia Yachts. Projektując pierwszą łódź, zakładaliśmy, że będzie przeznaczona także na eksport.

Realizacja tej strategii rozpoczęła się od Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tam poznaliśmy holenderskiego przedsiębiorcę poszukującego polskich produktów, które mógłby importować. Chociaż był otwarty na różne kategorie produktów, zdecydował się na nasze łodzie, kupił je w dość dużej ilości.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny:

Polski kapitał wychodzi poza Europę 

Michał Andrejczuk PL, Paweł Kubisiak PL, Mariusz Smoliński

Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.

Obecnie nasze jachty sprzedajemy właściwie na wszystkich najważniejszych rynkach na świecie. Eksportujemy produkty głównie do krajów europejskich, ale również Japonii, Stanów Zjednoczonych i Australii.

Zostało 43% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy