Ekspansja zagraniczna była wpisana w strategię rozwoju od początku działalności Delphia Yachts. Projektując pierwszą łódź, zakładaliśmy, że będzie przeznaczona także na eksport.
Realizacja tej strategii rozpoczęła się od Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tam poznaliśmy holenderskiego przedsiębiorcę poszukującego polskich produktów, które mógłby importować. Chociaż był otwarty na różne kategorie produktów, zdecydował się na nasze łodzie, kupił je w dość dużej ilości.
Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny:
Polski kapitał wychodzi poza Europę
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Obecnie nasze jachty sprzedajemy właściwie na wszystkich najważniejszych rynkach na świecie. Eksportujemy produkty głównie do krajów europejskich, ale również Japonii, Stanów Zjednoczonych i Australii.