Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Technologie biznesowe – prognoza na 2020 rok

Jak co roku firma Forrester opublikowała prognozy dotyczące technologii biznesowych. Wybraliśmy te, na które naszym zdaniem warto zwrócić największą uwagę.

Firmy, szczególnie te z branży e‑commerce, uzbrojone niemal po zęby w innowacyjne rozwiązania technologiczne umożliwiające dokładne poznanie klienta prześcigają się w pomysłach, jak go zadowolić. Czy są jednak skuteczne? Według Forrestera (amerykańskiego przedsiębiorstwa zajmującego się badaniami rynku), konsumenci coraz częściej podejmują decyzje oparte na potrzebie przynależności do pewnych grup społecznych. Z tego względu podczas dokonywania wyborów zakupowych częściej biorą pod uwagę wartości, jakimi kierują się w życiu (przykładowo zero waste), i wybierają produkty firm, które myślą podobnie jak oni.

Zostało 82% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy