Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Technologia zmienia outsourcing

Analitycy wieszczą nową falę transformacji w outsourcingu procesów biznesowych. Liderzy branży coraz chętniej sięgają po trendy technologiczne ogarniające cały rynek usługowy: automatyzację i robotyzację, crowdsourcing, cyfrowy marketing oraz cloud computing i big data.

Niby w outsourcingu wiele się nie dzieje – branżowe raporty i publikacje od wielu kwartałów krążą wokół tych samych tematów. Skąd zatem w firmach z branży BPO (Business Process Outsourcing) wyraźnie wyczuwa się poruszenie? Odpowiedź daje Wojciech Popławski, dyrektor zarządzający w Accenture Operations i wiceprezes Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Według niego, branża znalazła sposób na praktyczne zastosowanie i dostarczenie usługobiorcom tego, o czym dotąd jedynie się mówiło: zrobotyzowanej automatyzacji procesów (RPA – Robotic Process Automation), rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i metody myślenia projektowego, czyli dostosowania oferty do cyfrowych wymagań współczesnej gospodarki poprzez bardzo duże zbliżenie procesów biznesowych do technologii. A to pochłonie masę pieniędzy i mocno zmieni rynek pracy.

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Weronika Podhorecka

ICAN Institute


Najpopularniejsze tematy