Outsourcing wierzytelności cieszy się niesłabnącą popularnością, ponieważ organizacje z różnych względów zadanie odzyskania swoich należności wolą zlecić firmom zewnętrznym. Nic dziwnego, że panuje u nas bardzo silna konkurencja. Poziom skuteczności wśród firm działających na polskim rynku jest bardzo wysoki, ponadto narzędzia, takie jak: zaawansowane systemy call center, automatyzacja komunikacji elektronicznej, systemy scoringowe czy implementowanie różnego rodzaju odmian metodologii lean management, są szeroko znane i stosowane. Prawdziwym wyzwaniem nie jest już dalsze podnoszenie jakości usług, ale wykreowanie dodatkowej wartości dla kontrahenta. Celem EOS KSI Polska nie jest jedynie stworzenie doskonałej operacyjnie maszynki windykacyjnej, realizującej wysokie odzyski i nieprzysparzającej naszym klientom problemów reklamacyjnych. Jako dostawca wielowymiarowych usług finansowych spoglądamy przez pryzmat innowacyjności nie tylko w kontekście używanych technologii, ale również stawiamy sobie cele, dzięki którym nasi klienci mogą spokojnie funkcjonować – włączając w to zarówno duże, jak i średnie przedsiębiorstwa.
Premium
Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Premium
Subskrybenci wiedzą więcej!
Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!
Wybierz wariant dopasowany do siebie!
Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się
Zostało 72% artykułu.
Najpopularniejsze tematy
- Emerytura
- Historia biznesu
- Działania operacyjne
- Własność intelektualna
- Platformy społecznościowe
- Budżetowanie
- Kierowanie zespołami
- Myślenie strategiczne
- Badania rynku
- Demografia
- Networking
- Marka
- Ekonomia
- Firmy rodzinne
- Planowanie kariery
- Stres
- Dane
- Odpowiedzialność społeczna
- Reorganizacja
- Technologie mobilne
- Polityka kadrowa
- Analityka
- Edukacja biznesowa
- Partnerstwo Publiczno-Prywatne
- Marketing relacji
- Poszukiwanie pracy
- Koszty
- Globalizacja
- Zarządzanie zmianą
- Gender
- Internet
- Konkurencja
- Delegowanie
- Inteligencja emocjonalna
- Ekonomia i społeczeństwo
- Audyt
- Mierzenie wydajności
- Spotkania
- Prognozowanie
- Rynki wschodzące
- Rozwój ekonomiczny
- Otrzymywanie informacji zwrotnej
- Biznes międzynarodowy
- Komunikacja wewnętrzna
- Platformy społecznościowe
- Lifestyle
- Bezpieczeństwo i prywatność
- Zarządzanie czasem
- Eksperymentowanie
- Komunikacja w kryzysie
- Procesy biznesowe
- Kreatywność
- Badania i rozwój
- Nieformalne przywództwo
- Work life balance
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Ekonomia behawioralna
- Venture Capital
- Rozwój pracowników
- Wytwórstwo
- Konflikt
- Kobiety w biznesie
- Finanse przedsiębiorstwa
- Chmury obliczeniowe
- Finanse i rachunkowość
- Edukacja
- Kooperacja
- Pisanie biznesowe
- Odpowiedzialność biznesu
- IT
- Coaching
- Klienci
- Autorytety
- Globalna strategia
- Etyka
- Analiza finansowa
- Polityka cenowa
- Kariera
- Zarządzanie finansami
- Redukcja zatrudnienia