Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sukces z etykietą Made in Poland

Polskie firmy coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki i lepiej sobie na nich radzą. Zyski osiągane na działalności zagranicznej systematycznie rosną i w opinii ankietowanych ten trend powinien się utrzymać w najbliższej przyszłości. Takie wnioski płyną z trzeciej edycji badania „Polskie firmy na globalnej scenie” przeprowadzonego przez jednostkę badawczą ICAN Research we współpracy z think tankiem Poland Go Global! i redakcją „Harvard Business Review Polska”. Celem badania było zebranie opinii na temat korzyści, barier oraz najskuteczniejszych strategii prowadzenia działalności gospodarczej na rynkach międzynarodowych. Czy polskie firmy dostrzegają w ekspansji szanse na wzrost i zwiększają swoje zaangażowanie na rynkach zagranicznych? To pytanie autorzy badania zadali przedsiębiorcom w czasie, gdy na rynkach dochodziło do silnych zawirowań finansowych i politycznych. Mimo to polska gospodarka przez dwa lata z rzędu osiągnęła dodatnie saldo w handlu zagranicznym, co nie zdarzało się od czasów transformacji systemowej. Te dane pozwalają przypuszczać, że tempo ekspansji mimo wszystko wzrośnie.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy