Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Silna marka – 5 inspiracji dla liderów

Silna marka to lojalność klientów i większa wytrzymałość w obliczu niepewności oraz kryzysów. Przypominamy pięć tekstów, które pokazują, jak o nią zadbać.

1. Spraw, aby klienci ufali twojej marce, podziwiali ją i szanowali

Badania wykazują, że najbardziej cenione marki stosują innowacyjne metody aktywizowania, kuszenia i wzbogacania, choć nie w wymiarze finansowym, swoich klientów.

2. Idealna forma współpracy między markami

Nie chodzi o to, jak często marki ze sobą współpracują, ale ile ich ze sobą współpracuje. Właśnie to ma znaczenie dla klientów.

3. Kontroluj wizerunek swojej marki w internecie

W pogoni za sprzedażą na platformie Amazon i w innych dużych serwisach internetowych wielu marketerów traci kontrolę nad przekazem swojej marki.

4. Które marki mogą przyciągnąć klientów z powrotem do sklepów

Nowe badania pokazują, że konsumenci, którzy z daną marką kojarzą bogactwo kulturowe, wolą zakupy w sklepie niż w internecie.

5. Czy twoja marka będzie widoczna w sieciowym gąszczu?

Firma Nike ostatnio ogłosiła, że kończy sprzedaż swojego obuwia i odzieży poprzez sklep Amazona, chcąc uzyskać większą kontrolę nad obecnością marki w sieci. W swojej deklaracji członkowie kadry kierowniczej Nike stwierdzili, że firma nie potrzebuje dystrybucji dla samej dystrybucji. Nie, Nike chce poczynić inwestycje, które dadzą jej klientom lepsze doświadczenie w sieci i pomogą zbudować bardziej bezpośrednie, osobiste relacje z nimi.


Najpopularniejsze tematy