biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Idealna forma współpracy między markami

Idealna forma współpracy między markami

Premium

Nie chodzi o to, jak często marki ze sobą współpracują, ale ile ich ze sobą współpracuje. Właśnie to ma znaczenie dla klientów.

W przypadku wielu marek miniona dekada stała się erą współpracy. Versace oraz H&M, Kanye West i Bon Iver, Cheez‑It łączone z winem w kartonowych pudełkach. Wiele czołowych firm, aby zdobyć jeszcze większą część rynku, zaczęło ze sobą współpracować. Co więcej, stworzone w ten sposób sojusze, choć czasem wydawały się mało prawdopodobne, rzeczywiście trafiły w gusta odbiorców.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Sam Maglio

Profesor marketingu na wydziale zarządzania na Uniwersytecie Toronto w Scarborough. Zajmuje się również badaniami związanymi z marketingiem w Rotman School of Management.