biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Pokaż mi swój mobile, a powiem ci… ile tracisz, czyli m-commerce w pigułce

Mobile‑commerce stanowi ponad 67% globalnego e‑commerce. O trendach i prognozach wokół tego zagadnienia opowiada Łukasz Wyglądała, praktyk biznesu, coach, strategy lead & co‑founder e‑com.house, gość E‑commerce Trneds Summit.

W porównaniu z 2019 rokiem, średnio o 25% dłużej używaliśmy smartfonów, Ściągnęliśmy także o 25% więcej aplikacji mobilnych. Oczywiście wpływ na tę zmianę miała pandemia i związana z nią izolacja, jednak rosnący trend dotyczący korzystania ze smartfonów jest wyraźny od kilku lat. Także, jeżeli chodzi o robienie zakupów. Coraz chętniej kupujemy poprzez telefon.

– Jeżeli firma chce rozwijać swój biznes e‑commerce, to koniecznie musi pamiętać o funkcjach związanych ze smartfonami – podkreśla Łukasz Wyglądała. Więcej o tym, jak odnieść sukces w branży e‑commerce, dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu trendów w m‑commerce, znajdziecie w poniższej prezentacji.

Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

Śledź inne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie prezentujemy wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.

Łukasz Wyglądała

Współtwórca e-com.house czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu UX, biznesu i marketingu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów e-commerce wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji obilnych. Dodatkowo specjalizuje się w transformacji cyfrowej.