Mobile‑commerce stanowi ponad 67% globalnego e‑commerce. O trendach i prognozach wokół tego zagadnienia opowiada Łukasz Wyglądała, praktyk biznesu, coach, strategy lead & co‑founder e‑com.house, gość E‑commerce Trneds Summit.
W porównaniu z 2019 rokiem, średnio o 25% dłużej używaliśmy smartfonów, Ściągnęliśmy także o 25% więcej aplikacji mobilnych. Oczywiście wpływ na tę zmianę miała pandemia i związana z nią izolacja, jednak rosnący trend dotyczący korzystania ze smartfonów jest wyraźny od kilku lat. Także, jeżeli chodzi o robienie zakupów. Coraz chętniej kupujemy poprzez telefon.
– Jeżeli firma chce rozwijać swój biznes e‑commerce, to koniecznie musi pamiętać o funkcjach związanych ze smartfonami – podkreśla Łukasz Wyglądała. Więcej o tym, jak odnieść sukces w branży e‑commerce, dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu trendów w m‑commerce, znajdziecie w poniższej prezentacji.
Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:
Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?
Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?
Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?
Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?
Śledź inne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie prezentujemy wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.