
Łukasz Wyglądała
Współtwórca e-com.house czyli e-commerce software house wzbogacony o usługi doradcze z zakresu UX, biznesu i marketingu. Na co dzień wspólnie z zespołem developerów, projektantów UX i konsultantów e-commerce wspierają firmy m.in. w budowie i realizacji strategii e-commerce oraz wdrażaniu sklepów internetowych i aplikacji obilnych. Dodatkowo specjalizuje się w transformacji cyfrowej.
Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?
Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace'ów przekroczył 50%.
Frontem i backendem do przyszłości – technologiczne trendy w e-commerce, w które warto inwestować
Wzrost e‑commerce z jednej strony jest szansą na dotarcie do nowych odbiorców, z drugiej zaś wyzwaniem, któremu trzeba sprostać. Jak zatem wybrać odpowiednie technologie dla naszego biznesu i nie pogubić się?
Pokaż mi swój mobile, a powiem ci… ile tracisz, czyli m-commerce w pigułce
Mobile-commerce stanowi ponad 67% globalnego e-commerce. O trendach internetowego handlu opowiada Łukasz Wyglądała, praktyk biznesu, coach, strategy lead & co-founder e-com.house, gość E-commerce Trends Summit.