Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Model subskrypcyjny to zmiana sposobu myślenia całej organizacji. O nieoczywistych meandrach ekonomii subskrypcji podczas E‑commerce Trends Summit mówił Krystian Wesołowski z Blue Media.

Tak naprawdę model subskrypcyjny to dużo więcej niż Spotify czy Netflix. Kupując dietę pudełkową czy karnet na siłownię, także wykupujemy subskrypcję. Samo kupowanie usługi to nic nowego - odkładnie czasopism do kiosku w teczkę klienta było właśnie taką przedcyfrową subskrypcją - ale dziś ekonomia subskrypcji zmienia nasz rynek w sposób diametralny. O rewolucji ekonomii subskrypcji mówi gość E‑commerce Trends Summit.

Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.

Krystian Wesołowski

Szef sprzedaży, Grupa Blue Media. Związany z Grupą Blue Media od 2005 r. Obecnie jako Szef zespołu sprzedaży opiekuje się obszarem usług płatniczych. Wcześniej pracował na wielu stanowiskach kierowniczych, w tym jako Dyrektor Zarządzający spółki Blue Finance. Brał udział w opracowywaniu strategicznych projektów biznesowych Blue Media, m.in. internetowych doładowań telefonów na kartę, systemu szybkich międzybankowych przelewów BlueCash, pożyczek społecznościowych Kokos.pl czy platform transakcyjnych do sprzedaży ubezpieczeń.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy