Model subskrypcyjny to zmiana sposobu myślenia całej organizacji. O nieoczywistych meandrach ekonomii subskrypcji podczas E‑commerce Trends Summit mówił Krystian Wesołowski z Blue Media.
Tak naprawdę model subskrypcyjny to dużo więcej niż Spotify czy Netflix. Kupując dietę pudełkową czy karnet na siłownię, także wykupujemy subskrypcję. Samo kupowanie usługi to nic nowego - odkładnie czasopism do kiosku w teczkę klienta było właśnie taką przedcyfrową subskrypcją - ale dziś ekonomia subskrypcji zmienia nasz rynek w sposób diametralny. O rewolucji ekonomii subskrypcji mówi gość E‑commerce Trends Summit.
Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:
Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?
Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?
Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?
Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?
Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.