biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jak wykorzystać chatbota do automatyzacji sprzedaży w e-commerce?

Chatboty mogą być antidotum na uciekających klientów, na ich złe doświadczenia w obsłudze klienta - przekonuje Adam Matysiak, CEO softwarehouse HighSolutions. Według prognoz rynek chatbotów ma osiągnąć wartość ponad 1 miliarda 250 tys. dolarów.

Czy są chatboty? Standardowa definicja mówi, że chatbot to program komputerowy o interfejsie konwersacyjnym. To bardzo ograniczająca definicja. Chatbot to w zasadzie COŚ, co komunikuje się z nami poprzez rozmowę. To jest sposób na automatyzację powtarzających się czynności. Najczęściej używamy do obsługi klienta, do szukania informacji. Tego w zasadzie można użyć do wszystkiego. Chodzi o to, aby zastąpić człowieka po drugiej stronie czatu. O możliwościach użycia chatbotów w e‑commerce opowiada gość „E‑commerce Trends Summit”.

Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.

Adam Matysiak

Założyciel, CEO i turkusowy lider software house'u HighSolutions. Programista z 11-letnim doświadczeniem. Pasjonat frameworku Laravel i tworzenia chatbotów. Prowadzi bloga "Turkusowy Prezes" i występuje na konferencjach związanych z programowaniem i zarządzaniem. Każdego dnia dba o podnoszenie efektywności pracy, usprawnia procesy i rozwija dział business development i customer care. W wolnych chwilach biega i uprawia cross-fit.