Jak budować pozytywne doświadczenia klientów e‑commerce? O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.
Temat w ostatnich latach stał się szczególnie istotny, bo doskonałe doświadczenia klientów pozwalają firmie osiągać konkurencyjność i wyróżniać się na rynku. Dbanie o nie wykracza poza troskę o wysoką jakość samego produktu, czy jego skuteczną reklamę. Zagadnienie doświadczenia klienta można rozpatrywać z trzech perspektyw: pierwsza z nich koncentruje się na samych klientach, na tym, że każdy z nich ma inne potrzeby i przyzwyczajenia. Druga skupia się na tym w jakim punkcie relacji z firmą obecnie klient się znajduje. Trzecia dotyczy zaś kanału kontaktu z klientem. Świadome zarządzenie tym ostatnim, trzecim aspektem pozwala nie tylko zintegrować je w spójne doświadczenie, ale także kształtować optymalny model obsługi. O tym, jak to wygląda w praktyce opowiada Kasia Gawlik, gość „E‑commerce Trends Summit”,
Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:
Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?
Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?
Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?
Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?
Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.