Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Podróż klienta w e-commerce. Przykłady doświadczeń zintegrowanych

Jak budować pozytywne doświadczenia klientów e‑commerce? O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.

Temat w ostatnich latach stał się szczególnie istotny, bo doskonałe doświadczenia klientów pozwalają firmie osiągać konkurencyjność i wyróżniać się na rynku. Dbanie o nie wykracza poza troskę o wysoką jakość samego produktu, czy jego skuteczną reklamę. Zagadnienie doświadczenia klienta można rozpatrywać z trzech perspektyw: pierwsza z nich koncentruje się na samych klientach, na tym, że każdy z nich ma inne potrzeby i przyzwyczajenia. Druga skupia się na tym w jakim punkcie relacji z firmą obecnie klient się znajduje. Trzecia dotyczy zaś kanału kontaktu z klientem. Świadome zarządzenie tym ostatnim, trzecim aspektem pozwala nie tylko zintegrować je w spójne doświadczenie, ale także kształtować optymalny model obsługi. O tym, jak to wygląda w praktyce opowiada Kasia Gawlik, gość „E‑commerce Trends Summit”,

Podczas „E‑commerce Trends Summit” odbyło się 12 merytorycznych wystąpień oraz 2 inspirujące debaty, w których wzięło udział 20 ekspertów, a przysłuchiwało się im 928 uczestników. Specjaliści poruszali tematy związane z przyszłością e‑handlu i perspektywami rozwoju biznesu w sieci. Aby dowiedzieć się:

Jakie są nowe zasady sprzedaży i jak wpływają na sukces firmy w czasach kryzysu?

Jak opracować optymalną strategię i sprawniej realizować cele sprzedażowe?

Jak przeprowadzić cyfrową transformację logistyki w dobie pandemii?

Z jakich rozwiązań do budowania systemu omnichannel warto korzystać?

Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo i wykorzystywać sztuczną inteligencję w e‑commerce?

Śledź kolejne wpisy na portalu „MIT Sloan Management Review Polska”, gdzie będziemy prezentować wystąpienia prelegentów „E‑commerce Trends Summit”.

Kasia Gawlik

Kasia Gawlik od przeszło 15 lat wspiera decyzje biznesowe wiedzą o klientach, użytkownikach i interesariuszach podejmowanych działań. Obecnie jako Head of Customer Experience Mgmt zarządza projektami z obszaru projektowania usług i produktów cyfrowych oraz customer experience w Deloitte Digital. W wolnym czasie uczy, szkoli, pisze książki i artykuły oraz przygotowuje doktorat z zarządzania.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy