biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Perspektywy rozwoju marek w czasie kryzysu epidemii COVID-19

W związku ze zmianami w środowisku konsumenckim małe i średniej wielkości marki stoją w obliczu wyjątkowej szansy, by pokazać, na co je stać.

COVID‑19 wywarł już ogromny wpływ na klientów i marki. Wprowadzenie restrykcji dotyczących pozostawania w domu, radykalne zmiany popytu na określone kategorie produktów, niedostatecznie wypełnione kanały dystrybucji i trudności z łańcuchem dostaw w przypadku niektórych firm doprowadziły do zmian dotychczasowych zachowań i wymusiły na klientach zmianę ich wcześniejszych przyzwyczajeń zakupowych.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Jonathan Knowles

Prezes Type 2 Consulting.

Richard Ettenson

Profesor i członek grupy badaczy zajmującej się marketingiem i strategią marki w Thunderbird School of Global Management przy Arizona State University.

Patrick Lunch

Profesor uczelniany w Thunderbird.

Joseph Dollens

Prezes GIO Global Intelligence, firmy konsultingowej z Chicago, zajmującej się w zarządzaniem marką.