biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jakim rodzajom mediów poświęcamy najwięcej czasu?

Jakim rodzajom mediów poświęcamy najwięcej czasu?

Premium

CZY WIESZ, ŻE: Zwycięstwo internetu nie jest zaskoczeniem, ale skala tego zwycięstwa może zadziwić.

Badanie przeprowadzone przez agencję Zenith pokazuje dwa trendy, które warto wziąć pod uwagę podczas przygotowywania strategii marketingowej firmy. Pierwszego łatwo się domyślić – wśród mediów „czytanych”, którym poświęcamy najwięcej czasu, dominuje internet. Wyraźnie spada czytelnictwo gazet, zmniejsza się również czas, jaki poświęcamy czasopismom. Ale i tu pojawia się pierwsza niespodzianka: ten ostatni trend wyhamowuje, a nawet – według przewidywań agencji – czas poświęcony na czytanie czasopism będzie w najbliższych latach delikatnie wzrastał.

Zostało 42% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"