Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Dr Witold Jankowski, prezes zarządu ICAN Institute, wyjaśnia, że dzisiejsze zwycięstwo biznesowe wymaga zrozumienia przeszłości.

Zdaniem eksperta obecny kryzys jest wyjątkowy, zupełnie inny niż poprzednie, bowiem dotyczy spadku popytu, jak i podaży. O ile produkcję da się odtworzyć, to konsumpcji już nie. Zrozumienie tego ewenementu to podstawa do tworzenia skutecznej strategii na czas nowej normalności.

Dr Witold Jankowski

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Twórca polskiej edycji magazynu „Harvard Business Review”, założyciel i prezes ICAN Institute. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania, m.in. Marshallem Goldsmithem, Neilem Rackhamem, Berndem Schmittem. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami badawczymi i szkoleniowymi na świecie (Imparta, Communispond, INSEAD i in.). Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence based management.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy