Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak pobudzać kreatywność w zdalnym zespole?

Generowanie rozwiązań to jedno z kluczowych zadań zespołów, również tych rozproszonych. Do jego realizacji przydaje się kreatywność, która w zdalnym zespole rządzi się swoimi prawami. Jak więc ją pobudzać?

Marissa Mayer, gdy była jeszcze szefową Yahoo, nie uważała, że praca zdalna to konieczność. Kreatywność w zdalnym zespole chciała pobudzać minimalizując odległość między pracownikami i sobą. W 2013 roku nakazała pracownikom zdalnym powrót do biura – w przeciwnym razie mieli stracić pracę. Choć jej zdaniem praca zdalna podnosiła produktywność, to innowacyjność i efektywna współpraca były możliwe tylko w zespole, który przebywał fizycznie razem. Ta strategia nie pomogła Mayer w ratowaniu Yahoo. Doprowadziła do kryzysu wewnętrznego, buntu pracowników, a ostatecznie – do dymisji liderki.

Zostało 91% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”


Najpopularniejsze tematy