Ewelina Furtak, szefowa marketingu Cloudware Polska, dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi współpracy z najmłodszym pokoleniem na rynku pracy, czyli generacją Z.
Pojawiło się wiele opracowań dotyczących charakterystyki generacji Z, z których wynika wprost, że jest to pokolenie roszczeniowe, demonstrujące postawę „mi się należy”. „Zetkom” bardzo zależy na autonomii w pracy i równowadze między życiem zawodowym a prywatnym. Około połowa z nich deklaruje, że rzuciłaby pracę, która uniemożliwiałaby im work‑life‑balance. Ponadto częściej niż pracownicy z pozostałych pokoleń, zgłaszają odczuwanie większego stresu i mniejszego emocjonalnego dobrostanu. Jak jest naprawdę? O tym opowie Ewelina Furtak, szefowa marketingu Cloudware Polska. Rozmawia Paulina Kostro.
Słuchając nagrania, dowiesz się m.in.:
• Czym charakteryzuje się pokolenie Z?
• Jak wygląda codzienna komunikacja z przedstawicielami tej generacji?
• Czy to prawda, że „zetki” są trudniejsze w zarządzaniu?
• W jaki sposób pracodawcy mogą radzić sobie z ich roszczeniową postawą?
• Które postawy i zachowania „zetek” warto naśladować?
POSŁUCHAJ ROZMOWY TUTAJ