Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak millenialsi widzą i odbierają pokolenie Z?

Ewelina Furtak, szefowa marketingu Cloudware Polska, dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi współpracy z najmłodszym pokoleniem na rynku pracy, czyli generacją Z.

Pojawiło się wiele opracowań dotyczących charakterystyki generacji Z, z których wynika wprost, że jest to pokolenie roszczeniowe, demonstrujące postawę „mi się należy”. „Zetkom” bardzo zależy na autonomii w pracy i równowadze między życiem zawodowym a prywatnym. Około połowa z nich deklaruje, że rzuciłaby pracę, która uniemożliwiałaby im work‑life‑balance. Ponadto częściej niż pracownicy z pozostałych pokoleń, zgłaszają odczuwanie większego stresu i mniejszego emocjonalnego dobrostanu. Jak jest naprawdę? O tym opowie Ewelina Furtak, szefowa marketingu Cloudware Polska. Rozmawia Paulina Kostro.

Słuchając nagrania, dowiesz się m.in.:

• Czym charakteryzuje się pokolenie Z?
• Jak wygląda codzienna komunikacja z przedstawicielami tej generacji?
• Czy to prawda, że „zetki” są trudniejsze w zarządzaniu?
• W jaki sposób pracodawcy mogą radzić sobie z ich roszczeniową postawą?
• Które postawy i zachowania „zetek” warto naśladować?

POSŁUCHAJ ROZMOWY TUTAJ

Paulina Kostro

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"

Ewelina Furtak

Dyrektor marketingu, Cloudware Polska Związana z branżą IT od ponad 8 lat. Współpracowała z takimi firmami jak Google, Eizo, czy IBM. Posiada doświadczenie marketingowe poparte pracą przy różnych projektach z dziedziny nowych technologii, w tym blockchain i kryptowaluty. Łączy marketing ze światem technologii, pokazując, że środowisko IT stale odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby biznesu. W Cloudware Polska odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, komunikację, oraz współpracę z partnerami. Z zamiłowania i wykształcenia psycholog biznesu. 

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy