Rozpoczęcie współpracy z dostawcami usług nastąpiło już ponad osiem lat temu. Głównym powodem było szybkie wdrożenie nowych rozwiązań tam, gdzie pracownicy firmy nie mieli wystarczających kompetencji. A dzięki możliwości zlecenia niektórych usług zewnętrznym specjalistom oszczędzaliśmy czas i mogliśmy skoncentrować się na podstawowym biznesie. Nie chcieliśmy rozwijać kompetencji technicznych, które mogą być dostarczane przez wyspecjalizowane firmy po konkurencyjnych kosztach.
Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »
Idealny dostawca usług outsourcingowych
Firmy korzystające z outsourcingu tradycyjnie oczekują od dostawcy umiejętności efektywnego realizowania zleconego procesu biznesowego.
Jednym z takich obszarów, gdzie współpraca z zewnętrznym dostawcą usług okazała się niezbędna, jest IT. Specjaliści z firmy outsourcingowej zajmują się m.in. utrzymaniem technicznym serwerów systemu SAP R/3, zarządzaniem infrastrukturą serwerów i komputerów PC, organizacją Help Desku dla wszystkich użytkowników systemów informatycznych.Współpracując z zewnętrznym usługodawcą korzystamy ze specjalistycznych kompetencji dostosowanych do złożoności prowadzonych przez nas projektów.