Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Efektowny marketing czy efektywny biznes?

Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności.

Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak czynić marketing w sieci skutecznym, zamiast dać się wyprowadzać w pole. Ale nie gdzieś na pole uprawne lecz na farmę trolli.

Mateusz Sobieraj to przedsiębiorca, który za cele biznesowe zapłacił własnym zdrowiem. To zmusiło go do nauczenia się, jak pracować inaczej, zdrowiej i wydajniej. Następnie pięciokrotnie rozwinął pierwszą firmę, zbudował kolejne trzy firmy i przeszedł na emeryturę w wieku 35 lat i po drodze nigdy więcej nie pracował tak dużo i niezdrowo. Dlatego dziś dzieli się tą wiedzą z innymi liderami jako inspirujący doradca.

Mateusz Sobieraj

Twórca adCookie – jednej z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce wg raportu MMP. adCookie to 40 ekspertów ze wszystkich obszarów digital marketingu, którzy pomogli ponad 100 firmom na 12 rynkach na świecie. Inwestor i doradca strategiczny w biurze podróży DreamGo.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy