Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Benefity przyszłości: gotowy przepis na przyciągnięcie i zatrzymanie talentów

Odkrywanie, rozwijanie i utrzymywanie talentów to wyzwanie dla wielu organizacji. W jaki sposób można wykorzystywać potencjał benefitów, by stały się magnesem na utalentowanych ludzi z kompetencjami, których akurat potrzebuje firma? Jak rozszyfrować potrzeby najbardziej wymagających pracowników i zapewnić im satysfakcjonujące motywatory?

Postanowiliśmy sprawdzić, jak kształtują się krajowe trendy w tym obszarze, w jakim kierunku rozwija się oferta oraz jakich bonusów oczekuje świat pracy. Z badania przeprowadzonego przez ICAN Research wraz z partnerami – Enel‑Med, VanityStyle, Carsmile oraz Wellbee, wynika, że benefity są pożądane na rynku pracy, a zdecydowana większość pracowników korzysta z dostępnych w ofercie pracodawcy świadczeń pozapłacowych. Niestety, nie zawsze najmodniejsze rozwiązania promowane przez dział HR czy pożądane przez zarząd firmy, cieszą się powodzeniem wśród zatrudnionych. Jak zatem nadążyć za trendami warunkującymi przyszłość benefitów i stworzyć politykę benefisową na miarę turbulentnych czasów?

Odpowiedź znajdziesz w naszym e‑booku Benefity przyszłości, który możesz pobrać za darmo. Dowiesz się z niego także:

  • jakie benefity są najbardziej pożądane przez pracowników?

  • jakie są skuteczne strategie świadczeń pozapłacowych przyjmowane przez pracodawców i jaką odgrywają one rolę w przyciąganiu oraz zatrzymywaniu talentów w firmie?

  • jakie są trendy i kierunki w rozwoju oferty benefisowej?

  • jak w zależności od pokolenia i wykonywanej pracy zmieniają się preferencje pracowników i w jaki sposób pogodzić ich sprzeczne oczekiwania?

  • co zrobić, żeby zwiększyć świadomość pracowników odnośnie do benefitów dostępnych w ofercie firmy?

  • jakie czynniki mają wpływ na zmianę oczekiwań pracowników względem oferowanych benefitów?

  • jak budować strategię benefitową i na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę?

E‑book zapewnia kompleksową dawkę wiedzy o tym, jak projektować atrakcyjne benefity, a także jest źródłem wielu przydatnych wskazówek od praktyków biznesu, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami, jak robić to skutecznie.

Benefity nie są zbędnymi kosztami, ale dobrą inwestycją, która zwiększa skłonność pracowników do wiązania się z przedsiębiorstwem na dłużej. Już połowa badanych firm (48%) zamierza wprowadzić do oferty nowe benefity. Dołącz do grona nowoczesnych organizacji, dbających o dobrostan i life‑work balance swoich pracowników. Stwórz unikalne miejsce na rynku pracy, które nie tylko przyciągnie talenty, ale również dzięki dostępnym benefitom zakotwiczy je na dłuższy czas.

Zachęcamy do ściągnięcia e‑booka.

Pobierz załącznik


Najpopularniejsze tematy