Współczesna nieprzewidywalność rynków sprawia, że transformacja, która najczęściej ma wymiar cyfrowy, stała się koniecznością i codziennością wielu organizacji. Przypominamy pięć popularnych tekstów na temat szeroko rozumianej transformacji, które pozwalają lepiej zrozumieć związane z nią szanse i zagrożenia.
Rozważnie rozpisuj transformację na role
Liderzy mogą lepiej zarządzać transformacją na dużą skalę, pomagając pracownikom dostosować się do nowych tożsamości, a nie do nowych zadań.
Nowe elementy transformacji cyfrowej
Aktualizując swoje przełomowe badania, autorzy tłumaczą, jak nowe rozwiązania technologiczne pozwalają zdobywać przewagę konkurencyjną.
BlackBerry – od mobilności do… mobilności
O tym, jak skierować biznes na zupełnie nowe tory i pozostać globalnym graczem, specjalnie dla „MIT Sloan Management Review Polska” pisze Charles Eagan, Chief Technology Officer w BlackBerry.
Transformacyjna moc rekomendacji
Silniki rekomendacji rewolucjonizują sposoby robienia zakupów przez klientów i wykonywania zadań przez pracowników. O konkretnych korzyściach ich wykorzystania i ich transformacyjnej funkcji pisze Michael Schrage z MIT Sloan School of Management.
Cała prawda o transformacji firmy
Dla wielu prezesów transformacja stanowi strategiczny priorytet firmy. W idealnym świecie powinna być procesem wyprzedzającym, ale w rzeczywistości o wiele częściej jest reakcją na zmieniające się okoliczności, które piętrzą przed firmą wyzwania.