Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Transformacyjna moc rekomendacji 

Silniki rekomendacji rewolucjonizują sposoby robienia zakupów przez klientów i wykonywania zadań przez pracowników.

Wikipedia definiuje silniki (oraz platformy i systemy) rekomendacji jako „podklasę systemów filtrujących informacje, które mają za zadanie przewidywać »oceny« lub »recenzje«, jakie użytkownik wystawiłby produktom”[1]. Jednak jako narzędzie, technologia i cyfrowa platforma silniki rekomendacji są o wiele bardziej intrygujące i ważniejsze, niż wynika z powyższej definicji.

Na rynkach bazujących na danych niezawodnie najtrafniejszych rad udzielają najskuteczniejsi rywale. Kiedy zmieniamy opakowanie analiz prognostycznych i wykorzystujemy je w charakterze rekomendacji, zmieniają one sposób, w jaki ludzie postrzegają wybór, doświadczają go i rozstrzygają. Silniki rekomendacji są najskuteczniejszymi – i najmocniej uprawniającymi ludzi do działania – motorami handlu.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Michael Schrage

Michael Schrage jest pracownikiem badawczym w projekcie Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management oraz autorem książki Recommendation Engines, wydanej w 2020 roku nakładem MIT Press.  

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy