Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Technologia w służbie człowieka, czyli 360° w praktyce

To człowiek jest w centrum filozofii 360°, a realne potrzeby klienta można poznać dzięki technologii. A te napędzane są przez dane. Lepsze rozumienie potrzeb klienta to bardziej spersonalizowana oferta, wyższy poziom usług i szereg obustronnych korzyści.

Partnerem materiału jest Credit Agricole.

We współczesnym  marketingu rozumienie klienta to absolutna podstawa. Podążając za tą myślą, należy wdrożyć narzędzia umożliwiające zbadanie potrzeb klientów i realizację ich celów w przyszłości – tzw. projektów, które następnie są rejestrowane w systemie. Jak to wygląda w praktyce?

Zostało 72% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy