biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Technologia w służbie człowieka, czyli 360° w praktyce

Technologia w służbie człowieka, czyli 360° w praktyce

Premium

(Nr 3, styczeń 2020)

To człowiek jest w centrum filozofii 360°, a realne potrzeby klienta można poznać dzięki technologii. A te napędzane są przez dane. Lepsze rozumienie potrzeb klienta to bardziej spersonalizowana oferta, wyższy poziom usług i szereg obustronnych korzyści.

Partnerem materiału jest Credit Agricole.

We współczesnym  marketingu rozumienie klienta to absolutna podstawa. Podążając za tą myślą, należy wdrożyć narzędzia umożliwiające zbadanie potrzeb klientów i realizację ich celów w przyszłości – tzw. projektów, które następnie są rejestrowane w systemie. Jak to wygląda w praktyce?

Zostało 95% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Agnieszka Spólnik

Dyrektor Biura Transformacji Bankowości Detalicznej w banku Credit Agricole.