
Materiał Partnera
Energa przykładem wdrażania zrównoważonego rozwoju
Energa z Grupy ORLEN od lat działa na rzecz ochrony środowiska i wspierania społeczności lokalnych, inwestując w odnawialne źródła energii i prowadząc liczne projekty społeczne. Jednak dzisiaj zrównoważony rozwój, definiowany często jako ESG, to pojęcie znacznie szersze niż kilka lat temu. Pojedyncze inicjatywy zamieniono na większe, interdyscyplinarne przedsięwzięcia, które mają kluczowy wpływ na rozwój i innowacyjność firmy.
Bydgoszcz czuje zielony klimat zmian
Samorządy także powinny wpisać się w trend szeroko pojętej odpowiedzialności organizacji za wpływ jej decyzji i działań na społeczeństwo i środowisko. Bydgoszcz jest przykładem miasta, które aktywnie podejmuje wyzwanie działania w duchu ekologicznej transformacji i świadomie spoglądając w przyszłość, zakłada zielone okulary.
Automatyzuj i ciesz się zwrotem z inwestycji w sześć miesięcy
O tym, w jaki sposób narzędzia opierające się na technologii analitycznej Artificial Intelligence for IT Operations pomagają przedsiębiorstwom lepiej zarządzać operacjami IT i infrastrukturą, opowiada Sylwester Pruszkowski, inżynier ds. sprzedaży w Cloudware Polska.
Tania i zielona mobilność
Radykalne plany Komisji Europejskiej w zakresie ograniczeń nowo rejestrowanych aut spalinowych osobowych, jak i ciężarowych, zmierzających do zredukowania śladu węglowego transportu do zera już w 2035 roku, wpisują się w szerszą koncepcję zielonej transformacji Starego Kontynentu. W zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstwa w czasach zmian przychodzi z pomocą oferta firmy Carsmile.
Wybuchowa logistyka
O budowaniu i rozwijaniu niszowego biznesu w branży logistycznej rozmawiamy z wiceprezesem zarządu i jednocześnie współwłaścicielem firmy ADECON Cezarym Ewertowskim oraz dyrektorem rozwoju biznesu i certyfikowanym doradcą ADR Wojciechem Wiśniewskim.
Unikatowy prezent, którym okażesz wdzięczność
Okres świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku to czas, w którym chcemy okazywać wdzięczność i pamięć. Nie tylko rodzinie i przyjaciołom, ale także współpracownikom i partnerom biznesowym. W takich momentach szukamy prezentów, które będą wyjątkowe oraz jednocześnie uniwersalne na tyle, by przypadły do gustu każdemu obdarowywanemu.
Święty Graal CRM
Współczesny klient oczekuje, że jego doświadczenia w sieci będą zintegrowane i aktualizowane w czasie rzeczywistym. Jeśli tak nie jest, czuje się rozczarowany.
Aplikacja pomoże Polakom zadbać o środowisko i walczyć ze śmieciami
Aż 78% Polaków korzysta dziś ze smartfona, który ułatwia komunikację ze światem, zapewnia rozrywkę i pomaga w codziennych obowiązkach. Od teraz urządzenie mobilne może również stać się narzędziem do walki z rosnącym zanieczyszczeniem środowiska wokół nas.
Przede wszystkim kompetencje
Kobiety wnoszą do zespołów wiedzę merytoryczną i kompetencje twarde, a także wiele umiejętności określanych jako miękkie, tj. nastawienie na współpracę, komunikatywność i otwartość na zmiany. W LINK4 budujemy różnorodne środowisko pracy, które sprzyja uwalnianiu ich potencjału.
Bez kobiet możemy zapomnieć o przyszłości
Jak pokazuje historia, raz na jakiś czas zdarza się coś tak wstrząsającego, jak globalna pandemia, która ma trwały wpływ na rynek pracy. Zarówno ten obecny, jak i przyszły. Jak podaje Future of Work Hub, w ciągu dwóch lat ponad 64 miliony kobiet na całym świecie zostało wysłanych na urlop lub zwolnionych, podczas gdy wiele innych musiało przerwać karierę, żeby przejąć opiekę nad dziećmi czy starszymi członkami rodziny.
Kobiety oczekują równych szans, nie przywilejów
Skuteczne przywództwo nie ma płci. Liczą się kompetencje i doświadczenie. Stereotypowe funkcje przypisywane kobietom i mężczyznom przestają odgrywać rolę w biznesie.
Różnimy się, ale jesteśmy równi
Z roku na rok zwiększa się udział kobiet na stanowiskach zarządczych. Na świecie. W Polsce wciąż mamy wiele do zrobienia w tym zakresie. Jednak aby zbudować miejsce bez „sufitu”, trzeba zacząć od „podłogi”, czyli fundamentów kultury.
Doceniajmy siebie
Kultura organizacyjna KUKE opiera się na promowaniu równości wśród pracowników. Dzięki takiemu podejściu możemy się poszczycić silną reprezentacją kobiet na wszystkich szczeblach organizacyjnych. Cieszymy się licznymi korzyściami płynącymi z różnorodności stylów zarządzania, myślenia i budowania relacji.
Przyciągnij uwagę klienta jeszcze bardziej!
O tym, jaki przepis na zwrócenie uwagi konsumentów ma Samsung oraz jak można wprowadzić oszczędności w korzystaniu z ekranów w sieciach sklepów, opowiada Marcin Sas, Key Account Manager w firmie Samsung.
Konsekwencja to najlepszy przepis na wiarygodność
Hotele SPA Dr Irena Eris już od 25 lat przyciągają gości z różnych stron Polski i świata. Wyróżnienie się na tle konkurencji wymaga wiele wysiłku i odwagi, ale pozwala budować odporność na trudne czasy. Z Henrykiem Orfingerem, współwłaścicielem i współtwórcą Grupy Dr Irena Eris SA oraz przewodniczącym rady nadzorczej firmy, rozmawiamy o podejmowaniu strategicznych decyzji, konsekwentnym podejściu do biznesu i imperatywie wypoczynku.
Jak stworzyć cyfrowy model funkcjonowania przedsiębiorstwa energetycznego?
Rewolucja, która od kilku lat trwa w branży energetycznej, nieustannie przyspiesza. Zmiany, przez które przechodzi cały sektor, odczuwają także klienci. Dlatego jeśli firmy chcą umocnić swoją pozycję na rynku, powinny dziś szczególnie o nich zadbać. Z pomocą przychodzą rozwiązania platformowe, takie jak Salesforce Energy & Utilities Cloud.
Subskrybenci bez ciasteczek
Im lepiej znasz swojego klienta, tym bardziej adekwatną ofertę możesz dla niego stworzyć. W jego poznaniu nieocenioną wartość mają dane na jego temat, które do tej pory reklamodawcy pozyskiwali m.in. dzięki cookies. Tymczasem rośnie grono konsumentów, którzy niechętnie dzielą się informacjami na swój temat w sieci. Czy istnieje sposób na pozyskanie wiedzy na ich temat bez ciasteczek?
Transparentny sposób na dzielenie się informacjami o kliencie
Aby sprostać dynamicznemu rozwojowi, Grupa MatexLab, działająca na wymagającym rynku medycyny estetycznej, wdrożyła rozwiązania platformy Salesforce. Szybki wzrost, utrzymanie wysokiej jakości obsługi i sprawna reakcja na zmiany to wyzwania, ale też efekt pełnej cyfryzacji procesów sprzedażowych i obsługi klienta w Salesforce. Rozmawiamy z Michałem Zychem, Group CIO/CDO w MatexLab, oraz Żanetą Trzaskowską, Board Member, Global Head of Neauvia Devices, i Pawłem Nitką, Head of Training Team w ITP SA.
Cyberbezpieczeństwo w firmie, czyli jak nie dać się zhakować
O tym, jakie są obecnie najczęstsze rodzaje ataków cybernetycznych wymierzone w firmy oraz jak się przed nimi chronić, opowiada Cezary Wieczorek, wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji w Cloudware Polska.
Platforma Dynatrace zapewnia 300% rentowności
Omnilogy to firma, która od lat oferuje rozwiązania IT zapewniające maksymalną wydajność i bezawaryjność aplikacji biznesowych oraz najbardziej rozległych firmowych sieci informatycznych. Jej menedżerowie i konsultanci specjalizują się w analizie, projektowaniu, budowaniu i dostarczaniu rozwiązań do monitorowania wydajności i jakości sieci oraz aplikacji w przedsiębiorstwach, wsparciu automatyzacji testów oprogramowania analityki i prezentacji danych biznesowych. O jednym z takich rozwiązań, o platformie Dynatrace, mówi Marek Walczak, Country Sales Manager.