Najnowsze
Algorytm wie więcej
O korzyściach biznesowych i zagrożeniach związanych z profilowaniem w internecie, o informacjach, które można wyczytać ze śladów cyfrowych, mówi nam Michał Kosiński, psycholog społeczny, pracujący na Stanford University.
Chcesz odnieść sukces? Postaw klienta w centrum uwagi
Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie liczby.
Technologia rozpoznawania emocji – zastosowanie w biznesie
Światowy rynek technologii związanych z rozpoznawaniem emocji rośnie --- i to zdecydowanie. Średni szacowany wskaźnik wzrostu w latach 2017-2023 to 17%, dzięki czemu w 2023 roku całkowita wartość tego rynku wyniesie 25 miliardów dolarów.
Strategie cyfrowe przedsiębiorstw
Biznes przenosi wiele operacji do wirtualnego świata. To trend globalny i wydaje się, że nie ma od niego odwrotu. Wątpliwości może tylko rodzić tempo i zakres digitalizacji przedsiębiorstw – taka jest obiegowa opinia.
Wkład prywatnych firm w przemysł kosmiczny "wystrzelił w kosmos"
CZY WIESZ, ŻE: prywatne firmy w znacznym stopniu odpowiedzialne są za rozwój przemysłu kosmicznego. Ale to nadal nie jest ta sama skala wielkości, co NASA...
Zmiany w przepisach i nowe regulacje istotne dla przedsiębiorców w 2020r.
16 stycznia 2020 r. w Warszawie odbył się jubileuszowy, X Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG. Przedstawiciele kadry zarządzającej, w tym przede wszystkim dyrektorzy finansowi, główni księgowi, szefowie sprawozdawczości finansowej i controllingu z firm ze wszystkich sektorów gospodarki wysłuchali 12 prelekcji ekspertów KPMG na temat aktualnych zmian z obszarów podatków, rachunkowości i prawa, które będą miały istotny wpływ na przedsiębiorców w 2020 r.
Sztuczna inteligencja na krawędzi
Użyteczność, szybkość, bezpieczeństwo danych i prywatności – to główne zalety wykorzystywania tzw. Edge AI chips w przemyśle.
Robotyzacja = ogromne zwolnienia w przemyśle samochodowym
CZY WIESZ, ŻE: skutkiem ubocznym popularności samochodów elektrycznych może być tzw. carmageddon, czyli potężne zwolnienia w branży motoryzacyjnej.
Cechy CEO odnoszących sukces
Potencjał i talent człowieka to jedno, jednak istotniejsze jest to, co z tym zrobi. Zespół badawczy Uniwersytetu SWPS filii w Sopocie przeanalizował cechy i kompetencje założycieli i CEO startupów, aby przekonać się, co stanowi o ich sile i dlaczego firmy, którymi kierują, odnoszą sukcesy.
Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż
Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć?