Najnowsze
Idealna forma współpracy między markami
Nie chodzi o to, jak często marki ze sobą współpracują, ale ile ich ze sobą współpracuje. Właśnie to ma znaczenie dla klientów.
Łatwiejsze zarządzanie i skalowanie projektów cyfrowych
Firmy starają się czerpać korzyści ze zwinnych metodologii stosowanych na dużą skalę. W tym zadaniu mogą im pomóc metodyczne procesy tworzenia prototypów, testowania i wprowadzania pomysłów w życie.
Dzieci nie wierzą asystentom głosowym. To twoi przyszli klienci
Asystenci głosowi to rzeczywistość, która otacza coraz większą liczbę dzieci urodzonych po 2010 roku. Jak wpływa to na ich rozwój i postrzeganie informacji marketingowych?
Hyperloop to transport przyszłości? Nie dla wielu Polaków
CZY WIESZ, ŻE: dla prawie połowy badanych Polaków brak prawdziwych okien w „wagonie” byłby sporą niedogodnością.
Ludzki wymiar transformacji cyfrowej – cztery etapy
„Z transformacją cyfrową jest trochę jak z przeżywaniem każdej zmiany, są podobne etapy: najpierw zaprzeczenie, potem rozpacz i gniew, na końcu pogodzenie” – przekonuje Joanna Ostrowska-Szajnfeld, dyrektor Departamentu Operacji w PKO Ubezpieczenia.
Przygotuj pracowników do współdziałania z AI
Większość pracowników jest gotowa, aby zrobić to, co należy. Ale czy firmy dotrzymają im kroku?
Fintech w 2020 roku – 6 najważniejszych trendów
Które technologie i rozwiązania fintech będą najważniejsze w 2020 roku?
Zdrowa strategia pracownicza
Hojny i komplementarny pakiet świadczeń pozapłacowych powiązany z wartościami firmy przyciąga i zatrzymuje talenty na konkurencyjnym rynku pracy.
Nowy rodzaj zabezpieczeń – pierścień biometryczny
CZY WIESZ, ŻE: zabezpieczenia biometryczne, takie jak linie papilarne, mają wiele zalet i co najmniej jedną wadę – nie można ich zmienić. Ale jest na to sposób.
Metodologia lean – dlaczego korporacje mają z nią problem?
Duże firmy potrzebują nowego podejścia do innowacyjności, aby skutecznie konkurować ze start-upami i innymi graczami wprowadzającymi przełomowe rozwiązania. Rozwiązaniem może być metodologia lean.