ERP
Systemy CRM i ERP wyznaczają tempo zmian w organizacji
Zanim firma zdecyduje się na żmudny proces połączenia wykorzystywanych do tej pory osobno systemów CRM i ERP w jeden, powinna przemyśleć inną kwestię. Czy lepszym rozwiązaniem nie będzie przejście na wspólny, chmurowy system, który zastąpi starsze rozwiązania?
Usługowy model IT
Nowe wyzwania w erze cyfrowej wymagają dużo więcej niż doskonałych narzędzi. Niezbędna jest bogata oferta usług i rozwiązań IT, która pomoże budować unikalne doświadczenia.
Przejście na SAP S/4HANA. Czy jest się czego obawiać?
W obszarze systemów klasy ERP to właśnie SAP jest absolutnym liderem – ponad 400 tysięcy firm korzysta z flagowych rozwiązań tej firmy. Jednym z nich jest system S/4HANA, który pojawił się na rynku w 2015 roku.
Dlaczego koncepcja 360 może zrewolucjonizować małe biznesy?
Badanie New Voice Media pokazuje, że prawie trzy czwarte konsumentów oczekuje od firm zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań? Zarazem jednak tylko 47% klientów twierdzi, że firmy spełniają te oczekiwania.
Chcesz odnieść sukces? Postaw klienta w centrum uwagi
Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie liczby.
Czy migracja na S/4HANA jest nieunikniona?
Do 2025 roku wygaśnie wsparcie dla starszych wersji oprogramowania SAP ERP. Oznacza to, że firmy muszą dokonać migracji do nowego systemu S/4HANA. Dlaczego lepiej zrobić to szybciej niż później? Na jakie wyzwania się przygotować? I jaka jest alternatywa?
Skuteczne prognozowanie sprzedaży
Skuteczny system CRM pozwala na szybsze i bardziej prawidłowe prognozowanie sprzedaży, a przez to zwiększenie jej wydajności i wzrost przychodów.
Śledź postępy, nie wyniki
Jeżeli chcesz dokonać zmiany, musisz skupić się na procesie, a nie na rezultacie. Pulpity nawigacyjne są unikatowym rozwiązaniem, które pozwala śledzić postępy w świecie nadmiaru danych.
Mapowanie podróży klienta, czyli wchodzenie w cudze buty
Świat późnego kapitalizmu i cyfrowego marketingu nie jest łatwy do zrozumienia. W biznesowej żegludze niezbędna jest dobra mapa, na przykład przedstawiająca podróż klienta.
Co dalej z CRM? Pięć wyzwań w zarządzaniu relacjami z klientami
Umiejętne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań łączących tradycyjny CRM z potencjałem sztucznej inteligencji może znacząco zwiększyć obroty firm.