W obszarze systemów klasy ERP to właśnie SAP jest absolutnym liderem – ponad 400 tysięcy firm korzysta z flagowych rozwiązań tej firmy. Jednym z nich jest system S/4HANA, który pojawił się na rynku w 2015 roku.
Nowe wyzwania w erze cyfrowej wymagają dużo więcej niż doskonałych narzędzi. Niezbędna jest bogata oferta usług i rozwiązań IT, która pomoże budować unikalne doświadczenia.
Badanie New Voice Media pokazuje, że prawie trzy czwarte konsumentów oczekuje od firm zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań? Zarazem jednak tylko 47% klientów twierdzi, że firmy spełniają te oczekiwania.
Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie liczby.
Do 2025 roku wygaśnie wsparcie dla starszych wersji oprogramowania SAP ERP. Oznacza to, że firmy muszą dokonać migracji do nowego systemu S/4HANA. Dlaczego lepiej zrobić to szybciej niż później? Na jakie wyzwania się przygotować? I jaka jest alternatywa?
Skuteczny system CRM pozwala na szybsze i bardziej prawidłowe prognozowanie sprzedaży, a przez to zwiększenie jej wydajności i wzrost przychodów.
Jeżeli chcesz dokonać zmiany, musisz skupić się na procesie, a nie na rezultacie. Pulpity nawigacyjne są unikatowym rozwiązaniem, które pozwala śledzić postępy w świecie nadmiaru danych.
Świat późnego kapitalizmu i cyfrowego marketingu nie jest łatwy do zrozumienia. W biznesowej żegludze niezbędna jest dobra mapa, na przykład przedstawiająca podróż klienta.
Umiejętne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań łączących tradycyjny CRM z potencjałem sztucznej inteligencji może znacząco zwiększyć obroty firm.