Weronika Podhorecka
ICAN Institute
Cztery trendy, które zmienią sprzedaż B2B w 2020
Sprzedaż jest tą funkcją biznesu, od której zależy byt przedsiębiorstwa. Źle zaprojektowana, szczególnie w kryzysowych warunkach, może doprowadzić do utraty rynku i spadku przychodów.
Powody do dumy
Grupa Boehringer Ingelheim jest jedną z 20 wiodących firm farmaceutycznych na świecie. Zaczerpnij wiedzy o innowacjach w leczeniu chorób cywilizacyjnych i nadziejach pacjentów.
Abonamenty zdrowotne muszą zdrożeć
Enel-Med istnieje od 1993 roku, oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. Ile wiesz o prywatnej opiece zdrowotnej?
Trendy na rynku benefitów
Świadczenia pozapłacowe są w połowie polskich firm standardem. Dowiedz się jak zmienia się oferta benefitów oraz czego oczekują klienci.
Konsekwentna strategia podzielona na etapy
Grupa Kapitałowa, jej wyniki, plany budzą uznanie nie tylko akcjonariuszy, ale i innych przedsiębiorców. O rozwoju Grupy FAMUR mówi prezes Mirosław Bendzera.
Elastyczna organizacja na zmiennym rynku
O rozwoju i wyzwaniach z tym związanych, trendach i oczekiwaniach klientów mówi prezes Śnieżki Piotr Mikrut.
Kompleksowa i zautomatyzowana obsługa procesu sprzedaży
O automatyzacji obsługi procesu sprzedaży mówi Janusz Pribulka, prezes zarządu Sagra Technology.
Nie czekaj na cyberataki
Wielu menedżerów wciąż nie zdaje sobie w pełni sprawy, że tak pomocny w ich codziennej działalności Internet jest równocześnie źródłem rosnącej liczby zagrożeń.
Strategie cyfrowe przedsiębiorstw
Biznes przenosi wiele operacji do wirtualnego świata. To trend globalny i wydaje się, że nie ma od niego odwrotu. Wątpliwości może tylko rodzić tempo i zakres digitalizacji przedsiębiorstw – taka jest obiegowa opinia.
Branża logistyczno--transportowa wkracza na poziom 4.0
Branża TSL ma dwa główne problemy – brak kierowców i niskie marże. Ponieważ biznes działa na granicy opłacalności, to jeżeli ma kreować pozytywne doświadczenia klientów, powinien sięgać coraz szerzej po narzędzia cyfrowe.
Konwergencja celów
O skutecznej transformacji w duchu „goal congruence” mówi Bogusław Białowąs, prezes Banku Ochrony Środowiska.
Odpowiedzialna spółka spełnia obietnice
Strategię Grupy Apator na lata 2019–2023 można zawrzeć w czterech hasłach: bliżej klienta, bliżej technologii, bliżej innowacji, bliżej pracownika. O bieżącej pracy, planach rozwojowych i megatrendach mówi prezes spółki, Mirosław Klepacki.
Przyjazna JSW
Strategiczne cele JSW to umocnienie pozycji wiodącego i innowacyjnego producenta węgla koksowego i czołowego dostawcy koksu na rynku europejskim, który wyznacza kierunki rozwoju dla całej branży poprzez najwyższe standardy działania.
Przedsiębiorca mądry przed szkodą
Zarządzanie należnościami powinno się zacząć na długo przed wystawieniem faktury, już w momencie kiedy zaczynamy negocjacje z partnerem biznesowym.
Zakupy w sieci na rynku B2B
Adaptacja rozwiązań znanych z rynku B2C, które wspierają handel elektroniczny, otwiera graczom B2B nowe kanały dotarcia do zewnętrznych partnerów i kontaktu z nimi.
Po pieniądze na rozwój firmy sięgają do własnej kieszeni
Polscy przedsiębiorcy, mimo dość szerokiej oferty rynkowej, mają raczej tradycyjne podejście do finansowania działalności.
Polisy grupowe z potencjałem sprzedażowym
Ubezpieczenia zdrowotne są jednym z dynamiczniej rozwijających się sektorów rynku ubezpieczeń. Z tego rodzaju ochrony korzysta blisko 2,3 miliona osób, a najliczniejszą grupę wśród nich stanowią ubezpieczeni w ramach polis grupowych.
Stare i nowe pieniądze w bankowości prywatnej
Dzisiejsi klienci korzystający z usług bankowości prywatnej nie oczekują nadzwyczajnych zysków. Chcą, aby ich majątek – który gromadzili przed dwie, trzy dekady – za kilkanaście lat co najmniej utrzymał tę samą realną wartość co obecnie.
Nadchodzi fintechowa rewolucja
Od pewnego czasu świat finansów - szczególnie tych małych, prywatnych - przeżywa prawdziwą rewolucję, a wszystko za sprawą wszechobecnej technologii. Za nią podążają przepisy prawa.
Platforma kredytowa plug & play dla banków
Od czerwca 2018 roku klienci polskich banków mogą zaciągać kredyty, nie wychodząc z domów. Cały proces - od weryfikacji tożsamości, przez wybór oferty, zawarcie umowy, do wypłaty środków - odbywa się szybko i wygodnie przez internet. Potrzebne są tylko smartfon i dowód osobisty.