Najnowsze
Pracownicy w delegacji za granicą – jak polskie firmy radzą sobie z nową dyrektywą UE
Od 4 września 2020 roku polskie firmy muszą stosować przepisy ustawy dotyczącej delegowania pracowników w ramach świadczenia usług. To konsekwencja implementacji dyrektywy unijnej do polskiego prawodawstwa.
Technologia 5G – szanse i wyzwania dla polskiego biznesu. DEBATA EKSPERTÓW
Pierwszego dnia Kongresu ICAN Management Review odbyła się debata poświęcona technologii 5G. Eksperci zajmujący się tą tematyką wypowiedzieli się na temat szans, jakie daje ona polskiemu biznesowi – ale także wyzwań, jakie przed nim stawia.
Raymond Kurzweil gościem specjalnym Executive Experience Day
Raymond Kurzweil będzie gościem specjalnym Executive Experience Day – wirtualnego spotkania przedstawicieli zarządów międzynarodowych przedsiębiorstw i instytucji podczas konferencji Beyond Tomorrow.
Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi
Dane są najcenniejszą walutą XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Te branże najmocniej ucierpiały podczas pierwszej fali pandemii
Pandemia koronawirusa nie odpuszcza i możemy mieć już pewność, że druga fala zachorowań również odbije się na europejskiej gospodarce. O ile jednak pół roku temu trudno było przewidzieć skutki obostrzeń, tym razem wiemy więcej na temat zagrożeń i ich wpływu na poszczególne branże.
Aniołowie biznesu potrzebni od zaraz
Inwestowanie w start-upy wydaje się atrakcyjne, szczególnie w dobie przyśpieszenia technologicznego. Jednak, by inwestować z sensem, poza kapitałem potrzebne są i znajomości w branży.
90 miliardów na innowacje w nowym programie Horyzont Europa
W latach 2021-2027 w ramach programu ramowego Horyzont Europa, na badania i innowacje przeznaczonych zostało rekordowe 90 miliardów euro.
Czy praca będzie luksusem?
Mówiąc o gwałtownym przyspieszeniu, będącym efektem rozwoju nowych technologii, warto zadać sobie pytanie: na ile jesteśmy na to gotowi?
Jak planować w czasach rosnącej niepewności - rozmowa z Kacprem Nosarzewskim
Foresight strategiczny to niedoceniany proces, który pomaga firmom spojrzeć w przyszłość i dokonać właściwych zmian na długo przed innymi. O tym, dlaczego warto myśleć o przyszłości, jak zyskać przewagę informacyjną i wykorzystać ją na swoją korzyść, opowiada nam futurysta Kacper Nosarzewski.
Czas na promocję 2.0
Zaawansowane narzędzia analityczne, wykorzystujące m.in. algorytmy uczenia maszynowego, zmniejszają ryzyko nieefektywności działań promocyjnych – zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online.