Redaktor współpracujący MITSMR.pl i ICAN.pl
Obecnie na świecie jest ponad 50 miliardów urządzeń IoT, a liczba ta będzie zwiększać się z rozwojem rynku. Wraz z liczbą urządzeń podłączonych do sieci, wykładniczo rośnie również ilość przetwarzanych informacji
Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To stanowi duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im wcześniej brandy. O ile te potrafią do nich dotrzeć za pomocą najnowszych mediów, takich jak TikTok czy Twitch. Dla niektórych firm może być to prawdziwe wyzwanie.
Członkowie Digital Academy i laureaci prestiżowej nagrody Digital Shapers odpowiedzieli na pytanie, jak wyglądała transformacja cyfrowa w ich firmach. Przedsiębiorcy podzielili się swoimi doświadczeniami i wskazówkami, na co zwracać uwagę, decydując się na cyfryzację firmy.
Pandemia koronawirusa byłaby znacznie większym wyzwaniem, gdyby nie technologie, takie jak choćby internet, zakupy online, czy płatności elektroniczne. Równie ważna w czasach nowej normalności jest robotyzacja, dzięki której może funkcjonować wiele zakładów.
Częściej korzystamy z płatności elektronicznych, jednak ciągle widoczne jest przywiązanie do gotówki.
Internet rzeczy oferuje możliwość łączenia wielu urządzeń wyposażonych w czujniki – ale to dopiero początek. Okazuje się, że urządzeniem podłączonym do internetu rzeczy może być także... ludzkie ciało.
70% Polaków rozważa czy wręcz planuje zakup samochodu elektrycznego. Warto zderzyć tę informację z inną statystyką – 75% nowych samochodów w Polsce to auta firmowe.