Najnowsze
Zakładanie biura w Warszawie – co warto wiedzieć?
Zasoby biurowe stolicy osiągnęły już poziom 5,5 miliona m2, co stawia Warszawę w gronie takich miast jak Manchester, Dublin i Lizbona, wyprzedzając pod tym względem m.in. Barcelonę i Budapeszt. W budowie jest łącznie 25 projektów o łącznej powierzchni 700 tysięcy m2.
Przejście na czyste floty to korzyść dla firmy i środowiska
ABB chce inspirować kierowców w kierunku zrównoważonej przyszłości elektrycznej. W tym celu inwestuje w rozwój sektora e-mobility.
Dyrektor ds. danych pilnie poszukiwany
Efektywne stosowanie analityki wymaga, aby przywództwo objął dyrektor ds. danych. Musi on być wyposażony w odpowiednie narzędzia i otrzymywać niezbędne wsparcie ze strony organizacji, aby móc realizować firmową wizję analityczną.
Świadome marki
O tym, jak firmy powinny świadomie kształtować swoje marki, opowiada Krzysztof Langer, założyciel i prezes agencji brandingowej Admind Branding & Comunications.
Galopujący e-commerce przyśpieszył w listopadzie
W Polsce od kilku dobrych lat Czarny Piątek jest wydarzeniem trwającym dłużej niż jeden tylko dzień. To co najmniej tydzień wyprzedaży, ale niektórzy sprzedawcy rozciągają go jeszcze bardziej. Tym bardziej, że w czasie intensyfikacji zakupów online szał zakupowy nie ma granic.
Jak wartości mogą się stać pewnym kapitałem firmy w niepewnych czasach?
Rola lidera w kształtowaniu kultury organizacyjnej – na przykładzie BASF Polska.
Zmiany w zasadach rachunkowości – co oznaczają dla firm
Rok 2020 jest rokiem nietypowym pod wieloma względami. W wyniku pandemii firmy i CFO zostali zmuszeni do wprowadzenia wielu zmian strategicznych i operacyjnych. Jednak to nie wszystko!
W korpo-labiryncie. O wypaczeniu idei biurowych boksów
Biurowe boksy, które powszechnie występują w wielu firmach, w niczym nie przypominają struktur, o jakich pierwotnie myślał ich projektant.
Technologia na nowe czasy
W tym trudnym roku dla wielu firm transformacja cyfrowa była być albo nie być. Wybór odpowiednich rozwiązań IT gwarantował nie tylko przetrwanie, ale również rozwój.
Na co zwracać uwagę, chcąc dotrzeć do klientów pokolenia Z
Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To stanowi duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im wcześniej brandy. O ile te potrafią do nich dotrzeć za pomocą najnowszych mediów, takich jak TikTok czy Twitch. Dla niektórych firm może być to prawdziwe wyzwanie.