Joanna Socha
Redaktor „Harvard Business Review Polska”
Działania na rzecz globalnych inicjatyw [DEBATA CSR]
Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?
Klimat – czynnik dużego ryzyka
Zagrożenia wynikające ze zmian klimatycznych i degradacji środowiska są coraz poważniej traktowane przez biznes. Firmy zaczynają uwzględniać w swoich działaniach także ryzyko klimatyczne.
Wewnętrzna przedsiębiorczość napędza innowacje
Jedną z metod wyzwalania firmowej innowacyjności, która w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu, jest wewnętrzna przedsiębiorczość. Na jej drodze wciąż stoją jednak liczne mity i fałszywe przekonania.
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
W poszukiwaniu konkurencyjności [RAPORT]
Jak wdrażać programy, które nie tylko służą innym, ale też wzmacniają konkurencyjność organizacji? Poznaj najlepsze praktyki w obszarze CSR stosowane przez polskie firmy.
Jak się zabrać do reanimacji dinozaura
Prezes sieci detalicznej Monday, chcąc wyrwać firmę ze stagnacji, szuka rozwiązań, które pozwolą dostosować przedsiębiorstwo do nowych wymogów rynku. Ma jednak dylemat: czy rozpocząć poszukiwania innowacji na zewnątrz firmy, czy wewnątrz.
Biznes mądrze odpowiedzialny [DEBATA]
Co się dziś kryje za społeczną odpowiedzialnością biznesu?
Biżuteria mnie nie interesowała: Ania Kruk o powrocie do rodzinnego biznesu
Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
Czynniki skutecznej ekspansji
Redakcja „Harvard Business Review Polska” zapytała sześciu liderów polskich przedsiębiorstw, jakie kluczowe czynniki pozwoliły odnieść im sukces na zagranicznych rynkach.