Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Czynniki skutecznej ekspansji

Redakcja „Harvard Business Review Polska” zapytała sześciu liderów polskich przedsiębiorstw, jakie kluczowe czynniki pozwoliły odnieść im sukces na zagranicznych rynkach. Choć ankietowani przedsiębiorcy prezentowali zupełnie różne sektory produkcyjne i usługowe, to jednak w kilku obszarach ich wypowiedzi pokrywały się i doskonale korespondowały z wynikami badania „Polskie firmy na globalnej scenie”. Według naszych rozmówców, o powodzeniu zagranicznej ekspansji przesądzają: umiejętność pozyskania zaufanych partnerów i pracowników znających i rozumiejących lokalne rynki, innowacyjność oraz zdrowe podstawy biznesu. Rozmawiały: Joanna Socha, Marta Pawińska, Magda Chacińska

Zostało 96% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Socha

Redaktor „Harvard Business Review Polska”


Najpopularniejsze tematy