Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?

Blisko cztery lata temu ONZ przedstawił kompleksową agendę złożoną z siedemnastu celów ukierunkowanych na zwiększenie społecznej odpowiedzialności działań sektora biznesu oraz administracji publicznej. Redakcja „Harvard Business Review Polska” postanowiła sprawdzić, jak dziś biznes w Polsce radzi sobie z realizacją wyznaczonych celów.

O zintegrowanym rozwoju ekonomicznym, ekologicznym i obywatelskim dyskutowali przedstawiciele polskich przedsiębiorstw i fundacji korporacyjnych uczestniczący w debacie redakcyjnej. Podczas spotkania zostały poruszone kwestie takie jak:

  • Budowanie społecznej świadomości żywieniowej i zdrowotnej;

  • Lokalne działania na rzecz globalnych inicjatyw;

  • Klimat i środowisko;

  • Zmniejszanie nierówności społecznych oraz walka z ubóstwem.

W debacie moderowanej przez Joannę Sochę, redaktor „Harvard Business Review Polska” udział wzięli:

  • Marzena Atkielska, Fundacja Santander Bank

  • Magdalena Grońska, Lafarge

  • Adam Piwek, Santander Consumer Bank

  • Ewelina Seget, PKN Orlen

  • Agnieszka Dolna, Fundacja NUTRICIA

Joanna Socha

Redaktor „Harvard Business Review Polska”

Marzena Atkielska

Fundacja Santander Bank.

Magdalena Grońska

Dyrektor ds. bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i zrównoważonego rozwoju Lafarge w Polsce.

Adam Piwek

Santander Consumer Bank

Ewelina Seget

PKN Orlen.

Agnieszka Dolna

kierownik Fundacji NUTRICIA

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy