Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?
Blisko cztery lata temu ONZ przedstawił kompleksową agendę złożoną z siedemnastu celów ukierunkowanych na zwiększenie społecznej odpowiedzialności działań sektora biznesu oraz administracji publicznej. Redakcja „Harvard Business Review Polska” postanowiła sprawdzić, jak dziś biznes w Polsce radzi sobie z realizacją wyznaczonych celów.
O zintegrowanym rozwoju ekonomicznym, ekologicznym i obywatelskim dyskutowali przedstawiciele polskich przedsiębiorstw i fundacji korporacyjnych uczestniczący w debacie redakcyjnej. Podczas spotkania zostały poruszone kwestie takie jak:
Budowanie społecznej świadomości żywieniowej i zdrowotnej;
Lokalne działania na rzecz globalnych inicjatyw;
Klimat i środowisko;
Zmniejszanie nierówności społecznych oraz walka z ubóstwem.
W debacie moderowanej przez Joannę Sochę, redaktor „Harvard Business Review Polska” udział wzięli:
Marzena Atkielska, Fundacja Santander Bank
Magdalena Grońska, Lafarge
Adam Piwek, Santander Consumer Bank
Ewelina Seget, PKN Orlen
Agnieszka Dolna, Fundacja NUTRICIA