Wdrażanie strategii
Jak widmowe scenariusze nawiedzają realizację strategii
Liderzy odpowiedzialni za planowanie strategiczne często są ślepi na to, jak przyszłość może zmienić ich spojrzenie na status quo. Nastawienie oparte na planowaniu scenariuszy może pomóc im wyrwać się z tej pułapki.
Zarządzaj twórczymi napięciami w innowacjach
Innowacje nie muszą oznaczać działań na chybił trafił, o ile liderzy oswoją się z ośmioma napięciami towarzyszącymi wcielaniu w życie nowych pomysłów. Z dr. Christopherem Binghamem, nagradzanym wykładowcą University of North Carolina Kenan-Flagler oraz uznanym ekspertem w dziedzinie strategii na dynamicznych rynkach, o tym, jak wdrażać innowacje, by przynosiły spodziewane rezultaty. Rozmawia Joanna Koprowska.
Działania na rzecz globalnych inicjatyw [DEBATA CSR]
Jaki wpływ na strategie biznesowe wywierają cele zrównoważonego rozwoju?
Powody do dumy
Grupa Boehringer Ingelheim jest jedną z 20 wiodących firm farmaceutycznych na świecie. Zaczerpnij wiedzy o innowacjach w leczeniu chorób cywilizacyjnych i nadziejach pacjentów.
Skuteczna recepta na wykładniczy wzrost biznesu – frameworki marketingowe
Wiele biznesów działa chaotycznie, "przepalając budżety" na działania, które mogą przynieść korzyść dopiero na dalszym etapie rozwoju. Stąd tak ważne jest stosowanie frameworku. Pozwala on skalować biznes i porządkuje procesy w firmie.
Wdrażaj wcześnie, działaj szybko, eksperymentuj
Która z perspektyw byłaby wam bliższa, stojąc przed koniecznością wdrożenia w firmie nowych rozwiązań technologicznych: „zastosujmy to jak najszybciej, a potem będziemy poprawiać” czy „zweryfikujmy wymogi naszego biznesu, zanim wybierzemy odpowiednie rozwiązanie, a potem sprawdźmy je w bezpiecznym środowisku testowym”?
Odpowiedzialna spółka spełnia obietnice
Strategię Grupy Apator na lata 2019–2023 można zawrzeć w czterech hasłach: bliżej klienta, bliżej technologii, bliżej innowacji, bliżej pracownika. O bieżącej pracy, planach rozwojowych i megatrendach mówi prezes spółki, Mirosław Klepacki.
Planowanie strategiczne w twojej firmie
Dobry plan to połowa sukcesu? Tak. Dobry plan to tylko połowa sukcesu. Drugą połowę stanowi skuteczna realizacja zamierzonych działań. Niestety, w biznesie bardzo często dystans między tymi połowami jest zadziwiająco odległy… Oto sprawdzone sposoby na to, jak błyskotliwe pomysły przekuwać z sukcesem w działanie.
Dobra strategia to tylko połowa sukcesu
Przyszedł czas, aby rozprawić się z kolejnym przestarzałym, powtarzanym od lat, biznesowym mitem. Tym razem o popularnych, ale nieskutecznych narzędziach planowania strategicznego.
Kierunki rozwoju zwiększające efektywność opieki zdrowotnej
Poznaj 9 ważnych kierunków rozwoju mających znaczenie dla efektywnego funkcjonowania ochrony zdrowia.
Strategia odpowiedzialności w Nutricii Medycznej
Jednym z trzech filarów wdrażania nowej strategii odpowiedzialności, jest zapewnianie najlepszych warunków pracy i generowanie wartości dodanej dla społeczeństwa.
Od garażu do pałacu i z powrotem
Tymczasem okazuje się, że wyzwanie wielkim można dziś rzucić łatwiej niż kiedykolwiek. Korporacja straciła mentalny monopol na bycie celem samym w sobie. Król jest nagi i dziś widzimy wyraźnie, że nie jest to najdoskonalsza forma działalności gospodarczej. Jakie wady ma korporacja i czego wielcy mogą nauczyć się od małych?