Wywieranie wpływu
Pod nieustanną obserwacją
Ponad 70 lat temu George Orwell opublikował powieść "Rok 1984". Przedstawił w niej przygnębiającą wizję świata, w którym policja za pośrednictwem dwukierunkowej telewizji bombardowała ludzi propagandą i równocześnie ich obserwowała.
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]
Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług?
We współpracy z marką chodzi o naturalność [WYWIAD]
Współpraca światowych brandów z celebrytami to pasjonujący rozdział w historii marketingu. Początki tego trendu datuje się na lata 70. XX w. – od tego czasu mamy okazję śledzić losy takich partnerstw oraz zapadające w pamięć kampanie reklamowe z udziałem gwiazd ekranu, estrady i sportu.
Wygraj, zanim zagrasz [RECENZJA]
W jaki sposób bodźce, którym zwykle nie poświęcamy uwagi, kształtują nasze nastawienie wobec rozmówcy?