Biznes międzynarodowy
Prowadzenie biznesu w skali międzynarodowej pozwala przedsiębiorstwom dotrzeć do wielu nowych klientów, rynków i obszarów. Zwłaszcza w obliczu coraz większej konkurencji na rodzimych rynkach. Jak działać globalnie i skutecznie? Jak powiększać możliwości działania na rynkach zagranicznych?
Pokaż więcejThe Path of the Little Samurai
In the recent years, what has become the most popular recipe for dealing with emerging unanticipated challenges is agile development, modeled on modern digital era companies. Meanwhile, SIGMA Corporation, a Japanese family company, combined in a remarkable way modern technologies with a traditional approach to doing business. This management model has perfectly proven its worth during the current crisis.
E-commerce Trends Summit – odkryj nowe perspektywy rozwoju Twojej firmy!
8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń e-commerce tej jesieni: E-commerce Trends Summit. Dołącz do nas i zdobądź narzędzia, które pozwolą twojemu przedsiębiorstwu przetrwać kryzys i wyznaczyć nową, szytą na miarę ścieżkę rozwoju.
Polskie firmy coraz chętniej stawiają na ekspansję. Jak ją finansować?
Ekspansja zagraniczna to coś więcej niż eksport. I choć coraz więcej polskich przedsiębiorstw sprzedaje swoje towary na zagranicznych rynkach, obecność na nich w dalszym ciągu stanowi spore wyzwanie. Jak się z nim zmierzyć? Ze wsparcia jakich instytucji skorzystać?
Nowe technologie wspierają finansowanie handlu
Bank, dzięki wieloletniej obecności na rynkach zagranicznych, znajomości potrzeb biznesu, a także dostępnych mobilnych rozwiązań, może zaoferować wsparcie na każdym etapie transakcji handlowej.
Sport, zabawa i zysk
Współcześni konsumenci poszukują oryginalnych i ciekawych form spędzania czasu wolnego. Nic dziwnego, że ośrodki sportowe z wyposażeniem najwyższej klasy przyciągają coraz więcej osób.
Do ekspansji trzeba się dobrze przygotować
Małym i średnim firmom brakuje kompetencji, strategii, wizji działania i wiary w sukces, aby mogły wygrywać z konkurencją na zagranicznych rynkach.
Moda na ekspansję zagraniczną
Polscy przedsiębiorcy nie ustają w poszukiwaniu nowych klientów, dlatego szukają dla siebie miejsca na globalnym rynku.
Dochodowe partnerstwo
Analiza sieci franczyz działających w Polsce pokazuje, że rynek ten jest coraz bardziej dojrzały.
Globalna komunikacja w lokalnym opakowaniu
Wprowadzenie produktu na rynek, szczególnie za granicą, wymaga wielu działań. Część z nich dotyczy komunikacji przystosowanej do różnych mediów i urządzeń w lokalnym języku.
Nieograniczone kompetencje
Prowadzenie działalności na indyjskim rynku wiąże się z odpowiednim przygotowaniem. Niezbędny jest nie tylko lokalny partner, ale również zrozumienie miejscowych uwarunkowań społeczno-kulturowych.
Trzykrotnie wyższy zysk przy trzykrotnie niższym koszcie
Firmy coraz częściej starają się oferować klientom kompleksowe usługi. Jednym z przedsiębiorstw, które łączy wiele produktów w jednym kanale sprzedaży, jest Grupa Open Finance.
Wspinaczka po łańcuchu
Polskie firmy przestają być podwykonawcami dla globalnych gigantów i coraz częściej z powodzeniem rywalizują na międzynarodowych rynkach o klienta końcowego.
Poznaliśmy tegorocznych Globalnych Liderów Przyszłości
Które polskie firmy wykorzystują potencjał ekspansji międzynarodowej?
Polski kapitał wychodzi poza Europę
Z badań wynika, że choć coraz więcej firm z polskim kapitałem przejawia aktywność na rynkach Azji i Ameryki Północnej, a nawet Afryki, to głównym kierunkiem ekspansji pozostaje Europa.
Wiktoria Brzozowska: Polskie, czyli europejskie
Eksport produktów na kolejne rynki jest naturalnym kierunkiem rozwoju.
Wojciech Kot: Od początku na wodach międzynarodowych
Elementem budującym przewagę na zagranicznych rynkach jest szybkość działania.
Dariusz Sus: Trzeba się skoncentrować na elementach wspólnych i respektować różnice
Skuteczną współpracę z kolegami i klientami z całego świata charakteryzują otwartość na myślenie i działanie poza granicami własnego postrzegania, przyzwyczajeń kulturowych i społecznych oraz fizyczna obecność.
Jak uniknąć błędów na zagranicznych rynkach
Polscy przedsiębiorcy, którzy planują wyjście na zagraniczne rynki, tworzą złożony ekosystem. By go zrozumieć i wspierać, konieczne są twarde dane i mnóstwo spotkań z biznesem. Czego dowiedzieliśmy się w ciągu ponad trzech lat działalności think tanku Poland, Go Global! ?
Monika Chutnik: Międzynarodowe organizacje coraz częściej zwracają uwagę na kwestie międzynarodowe
Różnorodność kulturowa to jeden z najbardziej fascynujących, a jednocześnie najtrudniejszych obszarów zarządzania.