Platformy społecznościowe
Media społecznościowe nie tylko zmieniają sposób, w jaki się komunikujemy, ale także to, jak wygląda dziś biznes. Dzięki social mediom zmienia się nie tylko marketing, ale również sprzedaż. Co czeka nas w przyszłości?
Pokaż więcejPerry van Beek: te 2 proste zasady social sellingu pozwolą ci sprzedawać więcej
Kiedy ponad dekadę temu zakładał firmę oferującą konsulting w zakresie eksportu, nie spodziewał się, że ma w rękach narzędzie, dzięki któremu dołączy do grona najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży w social mediach.
Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki
Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, zajmujące się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby zwiększyć efektywność działań.
Webinarium: Jak sprzedawać w mediach społecznościowych? 4P w social sellingu
Obejrzyj webinarium HBRP i dowiedz się, jakie sprawdzone narzędzia wspomagają sprzedaż w mediach społecznościowych!
Czy youtuber może wypromować twój biznes?
Nie ulega wątpliwości, że tego typu działalność jest przyszłością marketingu i może przynieść przedsiębiorstwu znaczące korzyści.
Jak media społecznościowe mogą współgrać z narzędziami Net Promoter?
Przeszukuj swoje dane społecznościowe, wyłuskując największych promotorów, i reaguj.
Biżuteria mnie nie interesowała: Ania Kruk o powrocie do rodzinnego biznesu
Dlaczego postanowiła kontynuować rodzinną tradycję w nowej odsłonie?
"Prezes jest głupi", czyli realna walka na wirtualnym polu bitwy
Przychodzisz do pracy. Siadasz przed komputerem. Pijesz poranną kawę, sprawdzasz pocztę. Włączasz przeglądarkę. Widzisz niepochlebny wpis na temat twojej firmy. Informacja rozlewa się w błyskawicznym tempie…