E‑commerce obecnie jest nie tylko wyłącznie kanałem sprzedaży, ale przede wszystkim kanałem inspiracji i komunikacji. Z tego powodu warto poświęcić czas na opracowanie odpowiedniej strategii dotyczącej treści produktowych.
Profesor Clayton M. Christensen trafnie zauważył, że klienci nie kupują po prostu produktów, ale poszukują rozwiązań, które wyręczą ich w codziennych zadaniach. Dlatego rola producenta nie sprowadza się jedynie do stworzenia produktu, ale także do opowiedzenia o tym, w jaki sposób jego zakup sprawi, że nasze życie się w jakimś stopniu poprawi. Jednak na tym nie koniec - aby produkt został „zatrudniony” przez klienta, musi dać się odnaleźć i poznać.
Obejrzyj wystąpienie Rafała Wasyluka, dyrektora ds. e‑commerce w regionie EMEA w VMLY&R, aby dowiedzieć się, jak:
zmieniły się nawyki konsumentów w ostatnich miesiącach,
dotrzeć do klienta wykorzystując wiele kanałów sprzedaży,
wspierać decyzje konsumentów podczas całej ścieżki zakupowej,
stworzyć metodyczna i zharmonizowaną strategię e‑commerce.