Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>

Kontynuujemy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę. Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami.

Obejrzyj materiał zamieszczony na naszym  nowym kanale na YouTube i podziel się swoją opinią lub doświadczeniem, pisząc w komentarzu, jak byś postąpił/postąpiła na miejscu bohaterów. Potem możesz porównać swoją odpowiedź z opiniami innych czytelników i ekspertów.

Drugi odcinek mówi o tym, jak producent napojów owocowych Mikan chce wprowadzić na rynek nowy produkt. Wszystko oprócz strategii komunikacji jest już gotowe. Przetarg na jej przygotowanie wygrywa wielokrotnie nagradzana agencja Creativity Leaders. Niestety, opracowana przez nią kampania zupełnie rozmija się z wizją klienta, a czas na wprowadzenie produktu na rynek nieubłaganie ucieka.

Nasze studia przypadków to fikcyjne  historie oparte na praktyce biznesu i przedstawiające prawdziwe dylematy biznesowe. Przedstawione historie wykorzystujemy w szkoleniach liderów i menedżerów, stosując podejście evidence based.

Jeśli podoba Ci się taka forma nauki i zabawy,  zasubskrybuj nasz nowy kanał na YouTube, daj kciuk w górę i zostaw komentarz.

Zapraszam!

Paulina Chmiel Antoniuk


Najpopularniejsze tematy