Kontynuujemy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę. Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami.
Obejrzyj materiał zamieszczony na naszym nowym kanale na YouTube i podziel się swoją opinią lub doświadczeniem, pisząc w komentarzu, jak byś postąpił/postąpiła na miejscu bohaterów. Potem możesz porównać swoją odpowiedź z opiniami innych czytelników i ekspertów.
Drugi odcinek mówi o tym, jak producent napojów owocowych Mikan chce wprowadzić na rynek nowy produkt. Wszystko oprócz strategii komunikacji jest już gotowe. Przetarg na jej przygotowanie wygrywa wielokrotnie nagradzana agencja Creativity Leaders. Niestety, opracowana przez nią kampania zupełnie rozmija się z wizją klienta, a czas na wprowadzenie produktu na rynek nieubłaganie ucieka.
Nasze studia przypadków to fikcyjne historie oparte na praktyce biznesu i przedstawiające prawdziwe dylematy biznesowe. Przedstawione historie wykorzystujemy w szkoleniach liderów i menedżerów, stosując podejście evidence based.
Jeśli podoba Ci się taka forma nauki i zabawy, zasubskrybuj nasz nowy kanał na YouTube, daj kciuk w górę i zostaw komentarz.
Zapraszam!
Paulina Chmiel Antoniuk