biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
TikTok jako doświadczenie

TikTok znany jest głównie wśród pokolenia Z i kojarzy się z zabawą, ale jest też najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową. Obecnie aplikacja ma ponad 1,5 miliarda użytkowników. Jednak nie tylko skala TikToka sprawia, że platforma ma ogromny potencjał biznesowy.

„TikTok to już nie tylko aplikacja, to doświadczenie” – napisał niedawno kultowy amerykański miesięcznik „The Atlantic”. Popularna aplikacja podbiła Stany Zjednoczone i szturmuje obecnie smartfony polskich użytkowników młodszego pokolenia. Jest fenomenem społecznym, ale może być też fenomenem biznesowym.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Rafał Pikuła

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska. Absolwent dziennikarstwa oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów Digital Media na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie dziennikarskie zbierał w redakcjach „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i Onetu. Współpracował z polskimi edycjami „Business Insidera” i „Forbesa”.