Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sylwia Biegańska: Cyfryzacja firmy to również zmierzenie się z zagrożeniem, jakim jest cyberterroryzm

Przedstawiona historia ukazuje przypadek firmy z 20‑letnim dorobkiem na rynku polskim, która w sposób naturalny szuka kolejnych rynków zbytu, ale nie do końca wie, jak się do tego zabrać. Świadczą o tym wcześniejsze nieudane próby zdobycia klientów z zagranicy oraz obecne problemy dotyczące wydajności. Jednym z głównych wyzwań, przed którymi stoi organizacja, jest brak komunikacji wewnętrznej. Wynika on z braku strategii rozwoju uwzględniającej posiadane zasoby oraz potencjał rozwojowy w kraju i za granicą. Bez planu nawet najlepsze działania nie przyniosą spodziewanych efektów.

...

Przeczytaj kolejny komentarz »

Agnieszka Walczyńska: Sama znajomość wspólnych celów nie wystarczy 

Agnieszka Walczyńska PL

Michał Gadziejski nie będzie w stanie zrewolucjonizować struktur sprzedaży AEiS Group, jeśli nie zadba o relacje działu sprzedaży z pozostałymi komórkami w firmie.

Zostało 62% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy