Sprzedaż
Czego warto nauczyć się od kotów hodowanych w butelkach, czyli potęga marketingu
Czy można sprzedawać coś, co nie istnieje? A nawet coś absurdalnego? Autor głośnej mistyfikacji związanej z "bonsai kitten" udowodnił, że wszystko jest możliwe – zależy to tylko od skutecznej reklamy.
Rozwiązanie problemu inflacji: sprzedaż ze stratą
Liderzy potrafiący prowadzić sprzedaż ze stratą zyskują na znaczeniu, ponieważ inflacja wciąż rośnie.
Zwyczaje zakupowe różnych pokoleń, które warto znać
Kamila Gębik – ekspertka ds. e-commerce – opowiada o tym, jak prowadzić działania marketingowe i sprzedażowe, które precyzyjnie trafią w potrzeby poszczególnych pokoleń. Rozmawia Joanna Koprowska z redakcji „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Managament Review Polska”.
Opis produktowy, który sprzedaje
Odpowiednio skonstruowany opis produktowy możeznacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzającdo niego informacje o korzyściach płynących z zakuputowaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamydo zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów.Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Nowy algorytm znacznie skuteczniej angażuje klientów przy sprzedaży online
Naukowcy z uniwersytetu w Toronto badali, w jaki sposób zwiększyć poziom zainteresowania klientów przeglądających ofertę sklepów online. Skuteczność nowego zestawu algorytmów była jednak dla nich zaskoczeniem.
Skalowalna sprzedaż: klucz do rozwoju i skalowalności biznesu
Jak zmienić działy marketingu i sprzedaży w maszynę napędzającą rozwój i ekspansję firmy? Podczas ostatniej, czwartej sesji Elite Sales Program 2021 poznamy najnowsze modele i praktyki, które pozwolą odpowiedzieć na nowe wyzwania związane ze sprzedażą i potrzeby klientów.
Zarządzanie wartością dla klientów w digitalnym świecie
W cyfrowym świecie klienci mają pod ręką dostęp do porównywarek i forów opinii – co wymusza na producentach pokazywanie jasnych wyróżników oraz konkretnych propozycji wartości dla potencjalnych klientów, nabywców oferowanych dóbr.
Poznaj najnowsze trendy w e-commerce – i rozwiń swój biznes
E-commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz, wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu?
Sprzedaż doradcza w świecie poinformowanych klientów
Tematem trzeciej konferencji w ramach Elite Sales Program jest sprzedaż doradcza. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać nowe modele, aby uzyskać przewagę konkurencyjną i sprawić, że klienci przestaną być jedynie odbiorcami, ale aktywnie włączą się w tworzenie wartości i oferty firmy. Gościem specjalnym wydarzenia jest dr Régis Lemmens.
Mark Roberge: Jak skalować proces sprzedażowy
Skalowalna sprzedaż to klucz do rozwoju biznesu. Redaktor naczelny "ICAN Management Review", Witold Jankowski, rozmawia z Markiem Roberge'm o tym, jakie są najnowsze modele i praktyki związane z tym zagadnieniem.
Strategie wzrostu dla branży handlu detalicznego: SPRZEDAŻ PO COVID-19
Zawirowania gospodarcze wywołane przez pandemię COVID-19 odbiły się szczególnie mocno na sektorze handlu detalicznego. Wprowadzane, znoszone i ponownie ogłaszane lockdowny, a także obowiązujący reżim sanitarny w sklepach, doprowadziły wiele firm z tej branży do granic wytrzymałości, jednocześnie przyspieszając erę dominacji zakupów online.
Potraktuj klienta jak partnera, a stworzycie nową wartość
Działy sprzedaży coraz częściej pełnią rolę doradczą i włączają klienta w proces tworzenia oferty. Wymaga to od sprzedawców nowych kompetencji, a firmy szukają nowych modeli sprzedaży doradczej, aby jeszcze efektywniej działać na zmieniającym się rynku.
Chcesz mieć lojalnych i wiernych klientów? Przestaw firmę na model subskrypcyjny
Model subskrypcyjny, zwany też abonamentem lub prenumeratą, kojarzy się najczęściej z serwisami muzycznymi, wideo na życzenie albo usługą hostingu. Dziś jednak w formie subskrypcji sprzedaje się znacznie więcej usług i produktów, nieraz w bardzo różnych branżach.
Dokąd zmierzają technologie wykorzystywane w e-commerce?
Przyszłość sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem internetu zapowiada się niezwykle ciekawe, głównie za sprawą technologii takich jak algorytmy sztucznej inteligencji, daleko posunięta personalizacja oraz rozpoznawanie mowy. Tylko czy rzeczywiście chodzi o przyszłość, a nie o teraźniejszość? Rozmawiamy o tym z Michałem Blakiem, CEO firmy edrone.
Pandemia samotności to szansa na rozwój biznesu
Według danych GUS w naszym kraju żyje już 7,5 miliona singli, co oznacza, że niemal 20% Polaków to osoby – przynajmniej formalnie – samotne. Stanowią ogromną bazę konsumentów, których potrzeby różnią od „tradycyjnych” gospodarstw domowych.
Kto zyska, a kto straci na powrocie niedziel handlowych? I jak wpłynie to na e-commerce?
Po ponad trzech latach obowiązywania zakazu handlu w niedzielę widać, że ograniczenie nie działa. Kolejne placówki kombinują jak obejść ustawę, a opinia publiczna sprzyja tego typu działaniom. Co dalej?
Jak zaangażować się w relacje z klientami w innowacyjny i osobisty sposób?
Pandemia stworzyła nowy typ klientów – bardziej „cyfrowych” niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje, które szybciej dostrzegą tę zmianę i wykorzystają możliwości, jakie za sobą niesie, skutecznie zdobędą ich lojalność.
Blaski i cienie wirtualnego kontaktu w sprzedaży
Jak można usprawnić kontakty wirtualne, aby stały się satysfakcjonujące dla klientów, a także bardziej skuteczne? Na to pytanie starała się odpowiedzieć Paula Wąsowska, DBA, ekspert ds. innowacji i strategii, praktyk biznesu w branży wysokich technologii.
Siła rekomendacji, którą możesz wykorzystać w biznesie
Silniki rekomendacji. Niewiele o nich wiemy, choć wszyscy się z nimi spotykamy, kiedy Netflix zadziwiająco trafnie proponuje nam kolejny film do obejrzenia, Spotify domyśla się, czego chcielibyśmy jeszcze posłuchać, a Amazon sugeruje dokupienie produktów, które okazują się zaskakująco przydatne.
Sprzedaż wirtualna i hybrydowa (Elite Sales Program)
Podczas konferencji w ramach Elite Sales Program eksperci opowiedzą jak powinien wyglądać efektywny model sprzedaży hybrydowej, tak aby kontakt fizyczny i wirtualny z klientem przenikały się i uzupełniały.