Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sprint w e-print, czyli rozwój firmy Lexmark w e-commerce

E‑commerce stał się kluczem do zdobywania nowych klientów i rozwijania marki. Aby jednak osiągnąć sukces, potrzebna jest odpowiednia strategia, której ważnymi elementami są zarówno działania marketingowe, jak i współpraca z innymi firmami pozwalająca zwiększyć potencjał. Dobrym tego przykładem są wspólne działania marek Lexmark i x‑kom.

W 1991 roku Lexmark wydzielił się ze struktur IBM i zajął produkcją drukarek – już od 30 lat firma oferuje produkty i usługi z zakresu druku. W ostatnich latach firma postawiła na e‑commerce, skupiając się na współpracy z partnerami takimi jak x‑kom. Karolina Duchnowska, Open Channel Manager w Lexmark Polska i Jakub Żołędziewski, Key Account Manager w x‑kom, podczas E‑commerce Trends Summit opowiedzieli o rozwoju współpracy obu firm i tym, w jaki sposób zbudować kampanie marketingowe oraz dobrze działającą sprzedaż online.

Po obejrzeniu prezentacji dowiesz się:

  • od czego zacząć budowanie e‑commerce,

  • jak prowadzić skuteczne działania marketingowe,

  • jakie są najważniejsze trendy w handlu internetowym.


Najpopularniejsze tematy